Hoe contact maken met leuke jongen

Heyyy ik hoop echt dat iemand me kan helpen🤯
Ik ben een meisje van 15 en ben op vakantie met mijn ouders en mijn oudere broer,Bij mijn oma en we bezoeken ook heel vaak familie. Nou was ik laatst bij mijn nicht en gingen we s’avonds uit en mijn broer ging ook mee. Nou had mijn nicht dus een ander meisje mee en ook haar broer ging mee. Ik vind die broer dus super leuk en weet ik niet zo goed wat ik moet doen. Hij is 17 en woont in duitsland.niet zo ver van mij vandaan. Je merkte wel dat we veel oogcontact maakte en ook wat praatte met elkaar. Hij was wel heel open tegen iedereen en ik meer verlegen. Mij ouders hadden daarna ook nog met hem en zijn zus nog een beetje gepraat. Mijn moeder vind hem zelfs leuk zegt ze. Nou heb ik wel zijn nummer gekregen maar dan duits dus kan hem niet appen ofzo. Heb hem wel op insta en snapchat toegevoegd en hij mij ook. Maar ik wil hem echt graag spreken en zien maar ik durf niet ofzo. Ik wil niet laten lijken dat ik achter hem aan ga ofzo? Ik zou hem echt nog graag willen zien en spreken voordat ik weer terugga😔 iemand tips of ideeën wat ik zou kunnen doen?
Dankjulliewel!

25 jul 2019, Mimianoxo


Reacties

plaats reactie
1

Kan iemand wat zeggen hallo?

26 jul 2019, 13:07, Mimianoxo
2

Beste Mimianoxo, je kan gewoon naar Duitsland bellen al ben je in Nederland. Maar over je probleem: gewoon de waarheid aan die jongen vertellen anders gaat het nooit echt wat worden zeg gewoon dat je hem leuk vind, want als je dat niet doet dan doe je misschien moeite voor hem terwijl hij geen relatie wilt. Je kan via snap of insta vragen om een keer nog in de vakantie aftespreken of er na bijv. Met hem naar zwembad,bioscoop,bos of pretpark. Maar succes en veel sterkte en zeg maar als je meer advies wilt.

26 jul 2019, 14:07, juliatje.

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.