Hobby om boys te ontmoeten

Hoi ik ben een meisje van 13 en ik heb nog nooit een serieus vriendje gehad. Nu wil ik echt heel graag een vriendje, maar alle jongens uit mijn klas zijn echt super lelijk. Dus ik dacht ik ga naar een vereniging ofzo om boys te ontmoeten. Alleen heb ik nog het probleem dat ik op hoog niveau hardloop dus geen andere sporten mag doen. Iemand ideeën?

Xxx

19 dec 2019, Meisje zonder borsten


Reacties

plaats reactie
1

hey random vraag, maar doe je vrijwillig hardlopen(buiten joggen ofz) of ga je naar een sportschool?

19 dec 2019, 16:12, mirai
2

Nee ik zit bij een atletiek vereniging.

19 dec 2019, 20:12, 🦙🦙
3

Waarom moet je met 13 al een relatie hebben...

20 dec 2019, 08:12, Bikinigek
4

In ben ook wel benieuwd! (Ben ook 13)

20 dec 2019, 10:12, Ella
5

@bikinigek ik wil graag een vriendje want ik zit al in de 4e en al mijn vriendinnen hebben al een vriendje

20 dec 2019, 11:12, 🦙🦙
6

Ja dus? Als die van een brug springen doe jij dat ook? Je moet het zelf willen niet omdat andere dat ook doen.. dat is kuddegedrag

23 dec 2019, 09:12, Bikinigek
7

Bij mij in de wijk is er een jongere hangplek, als dat ook bij jou is kan je daar miss kijken.
Voor de rest heb op geen idee

4 jan 2020, 11:01, ... Anoniem...
8

Je moet een hobby doen voor je plezier. als je hockey echt super leuk vind moet je dat doen maar als je er alleen heen gaat voor de jongens dan gaat het niet werken.

4 feb 2020, 20:02, Cupcake
9

iedereen is zo lekker negatief bezig als zij nou een vriendje wil hebben kan ik daar echt wel inkomen xx
miss toneel ofz? of op fuiven haha
of download yubo vind je veel mensen van je leeftijd die dichtbij wonenen
succes b xx

11 feb 2020, 19:02, sweetie

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.