hii ik ben de laatste tijd heel bang om een serie oo Netflix die ik kijk LEES VERDER

Hii ik ben... waarschijnlijk ment iedereen de serie riverdale op Netflix wel maar iniedergeval ik ken die serie en ik ben er een beetje verslaafd aan geworden het is zooooooo leuk OP HET MOMENT ZELF als ik ga slapen durf in het niet meer omdat er enge dingen gebeuren in die serie onder anderen moorden maar ik vind het zoo leuk maar ik durf niet te slapen het licht moet aan en ik slaap pas als ik in slaap val ik ben de bijna altijd wakker kunnen jullie me helpen of om van Mn angts af te komen of om het te verminderen XXX... PS IK BEN 11

18 feb 2019, ...


Reacties

plaats reactie
1

Hey, ik kijk ook riverdale en ik vind het niet heel eng, maar ik begrijp je wel hoor. Misschien komt het ook door het leeftijdsverschil! Ik ben 14 en jij 11, maar je hoeft echt niet bang te zijn!
Niemand zou jou proberen te vermoorden. Niemand zou dat bij jou doen. Geloof me je hoeft nergens bang voor te zijn! Als je er super erg mee zit kun je het aan je ouders/moeder/vader/oma/opa /of iemand anders die je vertrouwt vertellen.

Ik hoop dat ik je heb kunnen helpen!

20 feb 2019, 17:02, Anoniem
2

Ik heb een paar tips om het wat minder eng te maken xxx

-wacht tot het hele seizoen erop staat dan weet je dat je een goed einde krijgt in plaats van steeds clifhangers. en ga dan het hele seizoen in een keer bingewatchen.
-kijk het met vriendinnen
-weet dat het gespeeld is
-kijk een niet-enge film/serie erna
-kijk het in de huiskamer met het licht aan en misschien met mensen om je heen die met andere dingen bezig zijn. Niet in je eentje in je slaapkamer met je licht uit op een klein scherm
-las een pauze in
-Kijk niet ‘s avonds

26 feb 2019, 16:02, Laura
3

je kan ook voordat je gaat slapen een filmpje op youtube kijken en daar je aandacht aan besteden zodat je niet meer aan Riverdale denkt. ik vind het niet eng maar iedereen verschilt van elkaar.
doeg,,

26 feb 2019, 20:02, napping?!

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.