hevige menstruatie

hallo, ik heb last van erge menstruatie. ik ben nu voor de 3de keer echt ongesteld en m'n hele tampon zit vol na 1 nacht. het is bizar.
het doet niet zoveel pijn, ik voel me ook fit. alleen heb altijd honger ahahah.

Wat kan ik doen waardoor het verminderd kan worden? ik ga zo door m'n tampons heen..

4 aug 2019, lekkernat


Reacties

plaats reactie
1

Tegen honger en erge menstruatie is het beste om gezond te leven dus o.a. gezond eten dus bijv. muesli door havermout vervangen. Je kan ook hiervoor naar een arts gaan vanwege je klachten. Hormoontherapie of de pil of spiraaltje kan ook helpen tegen extreem bloedverlies.Vrouwenmantel is een kruid dat vaak bij menstruatieproblemen wordt gebruikt misschien proberen waard? Drink het als thee om zware menstruaties tegen te gaan. Kaneel,Herderstasje en framboosblad kunnen ook helpen tegen teveel bloeden. Succes en zeg maar als je meer advies wilt

6 aug 2019, 21:08, juliatje.
2

@lekkernat
ik ben de 2'd en de 3' ook wat erger ongesteld, daar na woord het wat minder, mijn tampon zit ook best vol de eerste dagen, ik gebruik speciale tampons voor de nacht, halve wegen de nacht doe ik er, een nieuwe tampon in.
ik gebruik er ook nog maandverband bij.

7 aug 2019, 13:08, E
3

ik heb online gezien dat als je heel erg ongesteld bent dat je een menstruatiecup kan gebruiken.

9 aug 2019, 18:08, anoniempjevan11

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.