Het zit me diep

Hee lieve meiden/jongens, ik wil echt stoppen met meiden over eetstoornissen. Ik word gek. En nu begin ik ook met vergelijken. Van meiden die zich dik vinden, maar TE DUN zijn. Maar ook dat sommige over hun anorexia ziekenhuis opname, therapie, levensgevaarlijke gewicht. Soms word hun lage gewicht als trots gezien. Maar hun zien de ernst niet in. Onzeker zijn is geen keuze. Anorexia's willen rouwen of hun ex heeft het uitgemaakt. Eerst waren de meeste mollig en dik. Maar dan willen ze afvallen. En iedereen geeft een naam. Wat maakt het uit of je anorexia wil of niet. Het is heel erg ook als je het wil. En je hebt gedachten, het is een OBSESSIE. Je hebt een grote angst om aan te komen. En veel vinden het verwend en dom en gemeen. Maar met anorexia zie je niet dat je een probleem hebt. En ja je ouders gaan kapot maar een gezonde dochter of zoon maakt het goed. 8 of 9 miljoen vrouwen of meiden in hier in ons land. En 0,5% heeft anorexia. En 2% heeft een eetstoornis. Waar ik van baal is dat iedereen het een naam/label moet geven. En DAT GEOORDEEL. MENSEN ORDELEN ZO SNEL. Hoe zou jij het vinden om altijd een naam te krijgen voor iets? Je moet oordelen. Je kan ook boulimia hebben (dat je soms veel eet, soms weinig en na veel eten, vreetbuien iets uitkotst om af te vallen). Of ''ontzichtbare'' eetstoornissen. DOOR HET NIEUWS over anorexia denken meiden ''oh ik heb ook anorexia''. Dan zien ze meiden of vrouwen van 28 die 42 wegen ofzo. Maar dan geven jullie je een naam. Soms lijkt het of ze anorexia willen zoals Jaja ook zij. Ook een film dat een meisje exspres ging sporten waar andere bij waren en dat ze niks ging eten bij vrienden en thuis wel ging eten OM GEZIEN te worden. Met anorexia hoef je echt niet altijd TE DUN te zijn. Sommige hebben ook overgewicht. Oordeel nou niet. Autisme, ADHB, Anorexia, NAO.... ect. Word gek van dat meiden na het nieuws denken dat zij dan ook anorexia hebben. Sommige willen gezien worden, kijk ik ben er nog. Of opvallen. ''Hulp zoeken is zwak, jij wou anorexia'', ''Jij wou dun zijn'' ''Jij wil school missen''. Hoeveel pijn doet dat? Sommige willen ook wat aandacht, liefde. Pest niet en geef om elkaar. Het is geen keuze om onzker te zijn. ***
En hun willen liefde, geen aandacht trekken.
💋💋💋Eva

* Dit bericht is aangepast door de moderator

26 okt 2017, Eva🎁


Reacties

plaats reactie
1

This trueee, ik ben het met je eens :)

27 okt 2017, 08:10, .x.
2

Lieve .x., lief van je. Dan ben ik het ook eens met jou haha.

27 okt 2017, 16:10, Eva💋
3

Fijn dat er zulke lieve berichten zijn.

27 okt 2017, 20:10, Eva🍂
4

Yeahhy hahah 💓

27 okt 2017, 21:10, .x.
5

😅

28 okt 2017, 09:10, Eva🍂

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.