Het zelfde geslacht

De laatste tijd voel ik met raar in de buurt van mijn beste vriendin ik denk dat ik haar leuk vind maar ik weet niet of mijn ouders wel accepteren dat ik op meisje val.

8 feb 2018, SecretGirl


Reacties

plaats reactie
1

Vast wel en anders zijn het slechte ouders.

8 feb 2018, 16:02, Kakk
2

Waarschijnlijk accepteren ze het wel. Als ze je niet accepteren accepteren ze ook niet hoe jij bent. In dit geval vind ik het slechte ouders. Waarschijnlijk accepteren ze je dus wel. Ik heb dit ook moeten doen. Mij ging het makkelijk af want ja wat maakt het uit op wie je valt?! Als je het niet durft probeer het dan eerst tegen een goede vriendin, je mentor of iemand anders die je vertrouwd vertellen. Ik hoop dat ik je hiermee heb geholpen💖. XX ikkuuh

8 feb 2018, 18:02, Ikkuuh
3

Lieve SecretGirl als je zeker weet dat je op meisjes valt zal ik het zeggen tegen me ouders. Je ouders zullen je vast tips geven. Ik denk niet dat je ouders boos op je zijn je kan er zelf namelijk niks aan doen dat je op je vriendin verliefd bent. Je hoeft je er echt niet voor te schamen en als je ouders wel boos zijn moet je ze laten afkoelen en later nog een keer met ze praten. En probeer het tegen he vriendin te zeggen het lijkt onmogelijk maar als het echt een goede vriendin is trekt ze zich er niks van aan. Misschien is ze ook wel op jou maar daar moet je er niet van uit gaan maar probeer het wel tegen iemand te zeggen die je vertrouwd want het is lastig om voor je zelf te houden (misschien ben je wel bisexueel?) ik hoop dat je wat aan mijn tips hebt. X Anoniem PS :(ik ben bisexueel) 😊

8 feb 2018, 18:02, Anoniem.

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.