Het tijdschrift

hey allemaal, bij dit topic is een soort van tijdschrift. er komen leuke dingen om te lezen, moppen en tips. als je een onderwerp weet waarover in het tijdschrift geschrwven kan worden mag je dat melden. je mag ook gewoon reageren.

17 jan 2017, Prinses


Reacties

plaats reactie
1

HET TIJDSCHRIFT: Irritante mensen zijn niet leuk. Logisch. In mijn klas zitten er nog al een paar. Bijvoorbeeld: Meisje dat nogal vreemd is en bff-loos is komt altijd naar MIJ toe om te klagen hoe slecht haar leven is en hoe vervelend iemand is. "En hij doet altijd zó vervelend. En toen zeiden ze dat ìk dat gedaan had, en nu dumpt ze me gewoon." "Okee." "Ja! En toen waren ze heel boos op me." (Dit is een kort voorbeeld.) Er is ook een dik meisje dat uit haar mond stinkt en dan heel dicht bij me staat als ze iets wil zeggen. Ook is er een dikke jongen (Ik discrimineer dikke mensen hopelijk niet) die altijd denkt dat hij slim en grappig is maar not is. Hij heeft zelfs dyslexie. en dan doet hij alsof het hoogdbegaafd is ofzo. hij maakt ook grappen die de hele klas niet snapt. heb jij dit ook? een irritant of raar persoon? meld het dan!

17 jan 2017, 22:01, Prinses
2

Ken je dat ene moment dat je in de klas zit en dan ben je aan het kletsen en ineens hoor je de docent zeggen'let op dit komt in de toets'😂😩

22 jan 2017, 18:01, .

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.