het snelste afvallen

Hoi lieve lieve kijkers. ik ben Eva julie kennen mijn denk ik wel want ik ben hier al vanaf 2014. maar ik wil graag wat dunner zijn en ook zo snel mogelijk ik ben dit:
1.56
net 12
en weeg 46 OMG. nee shit ik ben echt dik er kan op een kleine kans staan dat ik gezond ben. maar nee dus. hebben julie tips? (ook al geef ik meestal het advies. nu weet ik het even niet. want ik mag niet afvallen van mijn ouders) en nog een stom probleem ik kan niet van casis of snoep en chips afblijven. ben ik daarom zo dik?

24 feb 2017, Eva


Reacties

plaats reactie
1

nee Eva
soms is het zoo verlidelijk ik eet ook vaak chips
maar ja te veel is ook niet goed zeg dat je een eindje gaat lopen kan nix kwaad toch en noch even dit als je zweet val je het meest af
zelf: 12 en 37,5

1 mrt 2017, 18:03, sven jongen 12 jaar
2

Lieve Sven bedankt

2 mrt 2017, 19:03, Eva
3

Hey,
Afvallen is geen snel proces. Het is eigenlijk 'onmogelijk' om snel af te vallen. Dit komt doordat je toch kan neigen naar het eten van iets zoets of calorie vol, hierdoor val je terug in je 'normaal eet patroon. (is dat een beetje te volgen?). Afvallen gaat dan ook met 'vallen en opstaan'. Bij voedingsmeter.nl kan je je BMI berekenen. Ik heb jou gegevens ingevuld ( je lengte, gewicht, geslacht en leeftijd) en er kwam een goed resultaat uit. Je gewicht is gezond voor je lichaam. Zelfs als je 50 kilo woog, was dat nog past dat nog steeds goed voor je lichaam. Voor iemand van jou leeftijd is het niet handig om af te gaan vallen. Je lichaam komt nu in de puberteit en het heeft veel energie en andere belangrijke voedingsstoffen nodig. Het kan dus zijn dat je jezelf nu te dik vind, maar over een paar jaar kan dat zelfbeeld heel anders zijn!.

Tip: Als je niet té veel casis wilt drinken (of andere frisdranken) hou dan voor je dat je maar één glas per dag drinkt, of alleen in het weekend. Snoep hetzelfde. En als dat je niet lukt probeer je zelf te herinneren waarom je geen (niet te veel) suiker wilt eten.

3 mrt 2017, 17:03, Destiney
4

Lieve Destiney ik heb al een oplossing gevonden ik ga een week niks eten , maar ik ga wel drinken

4 mrt 2017, 12:03, Eva
5

EVA LUISTER A.U.B DAT IS ECHT NIET GOED NIET ETEN MAAR WEL DRINKEN MET ALLEEN DRINKEN KRIJG JE NIET DE JUISTE VOEDINGSMIDDELEN BINNEN EN KRIJG JE TE KORTEN DUS PROBEER GEWOON DRIE MAALTIJDEN PER DAG TE ETEN EN GENOG TE DRINKEN EVA ER ZIJN OOK ANDERE MANIEREN OM AFTEVALLEN DIE WEL GEZOND ZIJN NU DENK JE MISSCHIEN OH ZE GAAT ZOON JE BEN GOED ZOALS JE BENT VERHAALTJE GEVEN NEE DAT NIET HET IS JOU LICHAAM JOU KEUZE EN IK BESCHRIJF DE consciëntie ERVAN HOPELIJK MAAK JE DE GOEDE KEUZE IK STEUN JE OOK WELKE KEUZE JE OOKT MAAKT GROETJES JULIATJE.

4 mrt 2017, 19:03, juliatje.
6

welke sukkel deot de duimpjes omlaag?
ik hou van de genen dei lief zin

4 mrt 2017, 19:03, laura xxxxx
7

Het is niet goed om te doen, maar dat weet je zelf ook wel denk ik? Je kan het nooit vol houden ook. Niet nu, zomaar. Ik ga gewoon eerlijk zijn het is dom. Als je serieus wilt afvallen help niks eten niet. Omdat je lichaam dan in de 'survival' stand gaat. Je lichaam gaat niks 'extra's' verbranden omdat als je geen extra calorieën binnen krijgt, het alles op alles zet om zolang mogelijk mee te doen met de calorieën die je lichaam nog over heeft. Een water dieet helpt alleen als je al een beetje hebt gedieet ervoor. maar oke

7 mrt 2017, 17:03, D
8

Ik denk niet dat je gewicht het echte probleem is. Je zelfbeeld is best wel laag, terwijl dat helemaal niet nodig is. Je hebt een goed lichaam, (BMI berekening) en aan je reacties te zien ben je best aardig. Maakt het wat uit wat Tamara zei? Waarom zou ze zeggen dat je niks mag eten? Laat je Tamara dat voor jou beslissen? Je ouders/vriendinnen vinden vast wel dat je een goed lichaam/gewicht hebt. Laat je niet invloeden door Tamara. Ook als je daardoor gaat zeggen 'dat vind ik zelf ook'. Benoem goede punten aan jezelf. Je gewicht is echt niet het probleem. Je moet een beetje zelf vertrouwen kweken en dat kan je doen doormiddel van afvallen. Maar er zijn betere manieren. Die je beter kan volhouden en die je veel blijer maken met wie je bent.

7 mrt 2017, 19:03, Destiny
9

Gewoon een Airfryer aanschaffen joh.. Dan ga je automatisch minder vet eten!!!

Ik heb laatst de Homie Airfryer gekocht, echt een kanjer in huis.. Er zijn ook anderen airfryers te koop!! Gewoon doen zeg ik

10 mrt 2017, 02:03, Daniëlle
10

Lieve Desteny en Daniele bedankt

10 mrt 2017, 18:03, Eva
11

hoi Eev je moet wel its minderen ik heb dan wel ondergeicht 12 en 37 tamara geeft gewoon goed advies

11 mrt 2017, 11:03, lala
12

Lieve Kijkers, bedankt voor julie advies ik weet zelf ook dat ik niet goed bezig ben maar ik wil gewoon iets minder zijn. ik probeer gezond te zijn en de goede manieren te doen ***. Liefs Eva

* Dit bericht is aangepast door de moderator.

14 mrt 2017, 18:03, Eva
13

Dan vee Succes Eva,
Ik hoop dat je, je doel behaalt en dat je je gewenste (gezonde) gewicht haalt.
im sure you can do it

17 mrt 2017, 21:03, Destiny

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.