Het lijkt allemaal zo hopeloos

Lieve mensen,

Ik voel me moedeloos. Ik wil al jaren uit huis en mn droom is om te reizen.
Nu eindelijk mn leven is begonnen kan het niet door corona. Ik heb in verleden eetstoornis angst stoornis en depressie gehad en heb hier hulp voor gehad.
Maar ik voel me soms weer net zo moedeloos en lusteloos en dood vanbinnen als toen.
Ik heb sinds in 10 ofzo ben altijd een soort heimwee gevoel gehad. Ik weet alleen niet waarnaartoe. Ik heb een bloedhekel aan Nederland en leef vaak in mn fantasiewereld om te ontsnappen aan de realiteit. Ik wil vrij zijn, studeren, reizen en het thuis vinden waar ik al jaren naar zoek. Mijn dromen stonden op het punt om uit te komen, maar nu weet ik niks meer zeker. Ik leef altijd van mijn dromen en leef daar naartoe als doel. En nu ik eindelijk dichtbij was, houdt het op. Het lijkt nu allemaal zo nutteloos. Ik heb een hekel aan mn werk, ik weet niet of ik ooit dat kan doen wat ik wilde.
Hoe moet ik hiermee omgaan. Ik wil er niet met mn ouders ofzo over hebben omdat ze het toch niet zullen begrijpen.

Help me alsjeblieft, ik heb er geen zin meer in.

Liefs Hopeloosmeisje

10 mrt 2021, Hopeloosmeisje


Reacties

plaats reactie
1

wat erg voor je! Ik begrijp hoe meoilijk je het nu hebt en je bent zeker niet de enige. Hou vol want die droom komt zeker uit! Ik ben er voor je e er zijn nog vele andere mensen die van je houden! Je moet zeker niet opgeven! En hier kun ja altijd terecht.

11 mrt 2021, 21:03, Hermoine Lestrange

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.