het is gewoon julie willen anorexia

Hey ik ben gewoon klaar met dat julie dit willen
julie zijn gek dat julie anorexia willen of erover liegen of denken dat julie het hebben kijk maar

1 mei 2017, .


Reacties

plaats reactie
1

Dus, jij denkt dat niet-eten en jezelf uithongeren een goede manier is om gewicht te verliezen? Jij wilt graag anorexia zodat je dun en perfect kan worden en al je problemen kan vergeten. Zodat je eindelijk kan worden die je wilt zijn, kan presteren en controle kan voelen?

1 mei 2017, 16:05, .
2

Ik denk dat jij te veel sprookjes hebt gelezen. Maar weet je, eetstoornissen hebben niets met sprookjes te maken. Leven met een eetstoornis is als leven in een hel. Maar, aangezien je er één wilt, zal ik je hierop voorbereiden. Ik zal je precies uitleggen wat er met je zal gebeuren.

1 mei 2017, 16:05, .
3

Als mijn schrijven jou vervolgens niet doet beseffen dat jouw wens enorm dom is en dat naar een pro-ana site gaan om anorexia te ontwikkelen belachelijk is, dan wens ik je veel succes met het jezelf langzaam van het leven beroven. Want dat is alles wat je te doen staat. En afvallen zal je dan zeker. Het meest ironische deel van dit alles is het gegeven dat gewicht verliezen door middel van niet-eten bijna altijd mislukt. Ik wed dat jij denkt dat je er waanzinnig dun en mooi van zal worden, toch? FOUT! Je zal niet stralen, mooi zijn....de kans is zelfs groter dat je ervan aankomt. En één ding is zeker. Gek, waanzin is een vast onderdeel in het verhonger c.q. anorexiapakket. Jouw psyche zal niet meer de jouwe zijn dus kus haar maar vaarwel.....

1 mei 2017, 16:05, .
4

Hoe minder je eet, hoe slomer jouw stofwisseling werkt. Je zal vreselijk honger krijgen en maar een klein beetje gewicht verliezen..., of je zal zelfs een beetje aankomen! Jouw lichaam zal volledig in spaarstand gaan. Je zal verslaafd raken aan het niet meer eten, aan het hongeren. Je kan niet meer stoppen. Daarvoor ben je al te ver heen. En tegen de tijd dat je lichaam heel duidelijk aangeeft dat het zo niet verder kan en jij weet dat je weer meer moet gaan eten....zal je wanhopig worden. Je zal steeds minder en minder gaan eten. Jouw spieren zullen steeds slechter in staat zijn hun werk te doen... je wordt slap en verliest al je kracht. Uiteindelijk zal je jouw studie of werk moeten staken.

1 mei 2017, 16:05, .
5

Hiervan zal je in paniek raken en nog meer van jezelf moeten afvallen om de andere mislukkingen te compenseren. Je wilt nog minder eten, al is dat bijna niet meer mogelijk, want met de huidige hoeveelheid functioneer je al bijna niet meer. Daarbij zal je niet zien hoe je er echt uitziet...of je nu wel of niet nog meer gewicht zal verliezen. Tevreden over jouw gewicht en uiterlijk zal je nooit zijn, je ziet immers niet goed meer hoe je er écht uit ziet.

1 mei 2017, 16:05, .
6

Gek, waanzin, psychisch ziek.... Is de juiste term hiervoor, toch?

En heel misschien ben je wel één van de gelukkigen die niet zoveel gewicht verliest. Maar denk nou niet dat dit betekent dat je niet ziek wordt of dat je gezondheid en psyche wel in voldoende staat blijven..... Jouw huid & haar zal uitdrogen, jouw tanden zullen pijn gaan doen, gaan verrotten en misschien wel uitvallen. Jouw menstruatie zal wegblijven, jouw botten zullen pijn gaan doen, je spieren zullen verkrampen... en zo kan ik nog wel ff doorgaan, maar daar heb ik eigenlijk weinig behoefte aan. Been there, done that....

1 mei 2017, 16:05, .
7

Jij wilt nog steeds anorexia? Natuurlijk.... Bij jou zal het immers nooit zo ver komen. Jij bent niet zo. Bij jou zal het niet uit de hand lopen, mislukken. Jij zal succescol worden en mooi en dun en perfect.

Nou, omdat jij als uitzondering op al die anderen gaat winnen, kan ik je het beste ook even vertellen over de prijs hier bij deze winst hoor. De prijs is waanzinnig! Je zal mager worden, of nou ja, ziekelijk dun. Je ribben zullen opvallen en zo ook jouw heupbeenderen. Perfect hè? Maar jij zal het niet zien. Jij ziet in de spiegel enkel die deeltjes waar nog net een klein beetje vet op zit. Jij zal kijken naar meisjes die zo'n 20 kilo meer wegen dan jij en je afvragen waarom jij niet zo mooi dun kan worden als zij zijn. Je kijkt iedere dag in de spiegel en bent iedere dag weer bang dat je aan bent gekomen. De mensen om je heen zien jou letterlijk krimpen, maar jij ziet niets. Jij zal nooit de waarheid zien. Anderen wel. Anderen zullen allemaal zien hoe ziekelijk dun je bent.

1 mei 2017, 16:05, .
8

Jij niet. Jij bent te druk bezig met het kijken naar je kont en je afvragen wanneer je in je dikke vette tante zal veranderen. Je zal NIET aantrekkelijk zijn... je zal donkere vlekken hebben en je huid zal lijkbleek zijn...met een mooie grijze tint. En make-up? Bespaar jezelf de moeite. Het zal echt niet helpen. Oh en mocht je hopen dat je hiermee op zal vallen, aandacht zal krijgen, de aandacht waar je al jaren zo naar hunkert.... Helaas, mensen zullen enkel naar je kijken met minachting en medelijden en de gedachte "jeetje wat is zij diep gezonken"

1 mei 2017, 16:05, .
9

Oh en heb je mooi haar? Helaas, dit zal verdwijnen. Het zal zo droog worden als stro en sluik langs je gezicht vallen. Het zal zeker niet meer glanzen. En zelfs 10 flessen conditioner zullen hier geen verandering in brengen? Het zal je haar misschien even verzachten, maar het zal er niet beter op worden. Koop maar een paardenstaarthouder, die zal je nodig hebben. En ik hoop voor je dat je haar van nature niet een geweldige tint heeft, want deze zal dof worden ne verdwijnen....dus spaar maar vast wat geld om op een flinke stapel haarkleuring te kopen. Misschien krijg je zelfs grijze haren. Maar, grijs is een mooi kleur, toch? Die grijze highlights tussen jouw natuurlijke rode, blonde of bruine lokken, voegt wat... . klasse...toe aan jouw look...misschien.

1 mei 2017, 16:05, .
10

Over haar gesproken, houd je van gezichtsbeharing? Ik hoop het. Je zal het krijgen. Denk eens aan van die heerlijke bakkebaarden. Heel mooi. Eigenlijk best sexy toch, haar overal. Teddy teddy teddybeer. Het is lekker warm. Alle jongens vinden het "geweldig" en alle meisjes vragen aan je hoe je dat krijgt. Ze zijn allemaal stinkend jaloers op je! En dan vertel je hen dat je dat mooie haar overal op je lichaam krijgt, door jezelf uit te hongeren.
Maar ja, dat hebben zij natuurlijk nog nooit geprobeerd. En jij weet wel waarom! Omdat zij ZWAK zijn. Ze zijn niet sterk zoals jij. Oké, jouw spieren zijn wat verslechterd en je kan nog geen 2,5 kilo liften, maar jij bent sterk, toch? Jij bent sterk omdat jij niet eet. Dat is ware kracht, toch? Jezelf van de basisbehoefte van het leven ontzeggen is ECHTE kracht! Yup, slim en sterk!

1 mei 2017, 16:05, .
11

Het forum

voor de genen die willen afvallen
afvallen niet doen ;)
Dat is echt nodig om af te vallen

1 mei 2017, 16:05, .
12

Heb jezelf eetstoornis gehad ofs

2 mei 2017, 19:05, ..
13

nee, gelukkig niet. Je kan dood gaan aan nervosa

2 mei 2017, 19:05, .

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.