Het gaat te ver (steeds meer gewicht verliezen)

Vorig jaar ben ik begonnen met afvallen. Ik ben van 72 kg gegaan (wat voor mijn lengte 1.65 overgewicht is) naar een 'gezonde' 52kg. Ik heb dit niet op de gezonde manier gegaan, en steeds meer heb ik het gevoel minderwaardig te zijn door hoe ik eet. Ik sla maaltijden over, weeg mezelf wel 100 keer per dag, en wil niets liever dan alleen maar meer gewicht verliezen. Ik weet niet wat ik moet doen. Ik voel me zo vast.

10 sep 2017, Ivii


Reacties

plaats reactie
1

Zoek hulp bij iemand die je vertrouwd.

10 sep 2017, 10:09, juliatje.
2

Laat het niet te ver komen.

10 sep 2017, 15:09, Mai
3

Bedankt voor jullie berichtjes :)

Ik heb a hulp gezocht bij mijn moeder, maar zij weet niet echt hoe ze mij moet helpen. Mijn familie weet er wel van maar niemand neemt het echt super serieus..

10 sep 2017, 16:09, Ivii
4

Je zou ook zelf kunnen aangeven dat je graag hulp van bijv. een diëtist of psycholoog zou willen. Dan weten ze dat het serieus is.

10 sep 2017, 16:09, Mai
5

Ja misschien moet ik dat maar doen. Het is allemaal zo ingewikkeld nu. Heel erg bedankt :)

10 sep 2017, 17:09, Ivii
6

Een kleine update;
Heb mijn ouders gevraagd om hulp van een professional, maar ze vinden dat het nonsense is en dat het niet echt nodig is...

12 sep 2017, 21:09, Ivii

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.