Het gaat alemaal zo snel

Hey, ik voelde me niet zo goed en sneed me al een (lang) tijdje. Iets van 4 maanden denk ik. Ik had mijn klascoach een berichtje gestuurd en de volgende dag tijdens ons gesprekje had ik dat dan verteld, naar mijn gevoel vond hij het niet echt zorgwekkend of zo maar 2 dagen later vroeg hij me dan toch of ik met zo een andere leerkracht van onze school wou praten ( zij is niet de clb nmedewerkster maar zo een leerlingbegeleidster) en ik ben was wat overvallen daardoor eb zei dat het oke was. Ik heb die avond toen ik echt was aan het stressen over een wonde al een berichtje nar har gestuurd en zij heeft geantwoord. Maandag sprak ik dan met haar en vandaag zat ik opeens bij de clb medewerkster van om ze school al heeft elke leerkracht waar ik mee sprak gezegd dat ze bezorgd zijn maaar dat het niet echt verschrikkelijk is. In 1 week tijd, en dat vind ik zo verwarrend is van niemand die het weet naar 3 erbij gekomen en het overweldigt me

1 apr 2022, HermoineLestrange


Reacties

plaats reactie
1

Je schrijven gaat ook enorm snel. Zo snel dat er geen touw aan vast te knopen is!
Typ rustiger en controleer wat je schrijft, dan zullen mensen je verhaal beter begrijpen en je goed kunnen helpen.

2 apr 2022, 04:04, Slow & correct

Reageer

Wil je een bericht ontvangen als er een nieuwe reactie is?
Login of registreer