Hema beugel-bh

Hoiii,
Ik draag nu zo'n ongeveer twee jaar een bh, ik begon bij 65aa van de zeeman maar mijn borsten groeien bijna niet dus heb jk nu 70aa van de hema (hema valt iets groter dan zeeman) En die vind ik heel fijn, maar toen ik laatst een nieuwe wou kopen zag ik ook beugel bh's en die leken me ook fijn. Maar het probleem is dat ze groter lijken dan normale bh's! Kan iemand mij vertellen of ze ook iets groter vallen of niet? ❤

7 nov 2017,


Reacties

plaats reactie
1

Lieve meis, ik vind grote borsten wat mooier, en heel veel meiden. Als ze uit zijn lijken ze groter. Dikke Knuffel😘

7 nov 2017, 17:11, Eva
2

Wat bedoel je?😄❤

7 nov 2017, 18:11,
3

Hee lieve meid, sorry voor mijn spelling. Ik bedoel dat het op je borsten kleiner lijkt dan los. ❤❤❤

7 nov 2017, 18:11, Eva
4

Ohw bedankt, en geen probleem het is al super lief dat je helpt❤

7 nov 2017, 19:11,
5

Ah wat lief, bedankt 💝

7 nov 2017, 19:11, Eva💝
6

Hema bhs zijn bedoeld voor tieners dus die vallen iets kleiner. Als je maar op zoek gaat naar tiener bhs gaat heb je meer kans dat ze passen.

7 nov 2017, 19:11, Mai
7

Lieve Mai, kan toch ook bh's voor oudere kopen, of volwassenen?

7 nov 2017, 19:11, Eva
8

Ze hebben niet eens aa voor volwassenen volgens mij, alleen voor tieners😄💞

7 nov 2017, 20:11,
9

aa is er wel voor volwassenen maar dsn kom je duurder uit en valt het groot, omdat je borsten nog mee groeien met je lichaam nu heb je aa en dat groeit mee later rond je 20e heb je ook nog aa maar dan vrouwen maat en valt altijd groter dan kindermaat

7 nov 2017, 20:11, Laama
10

Nee hoor, je hebt bh maattabbelen en daar zie je dat het niks uitmaakt of je volwassen of kinder koopt. Alleen zullen bij kinder/tiener bh's er meestal nog printjes opzitten💞

8 nov 2017, 12:11,
11

Hey meid!
Ik snap wat je bedoeld, want toevallig ben ik net van aa naar a gegaan. En toen ik de tienerbhs ging vergelijken met de "volwassen" bh's leek dat verschil echt heel groot! Maar dat valt echt mee! En je kan het altijd proberen, en als het gewoon niet lekker zit, dan breng je ze gewoon terug.
Xx

8 nov 2017, 16:11, Boompjex
12

Je kan ook 'volwassen bh's' kopen. Maar als ik ze naast elkaar leg zijn de tiener bh's iets kleiner, goedkoper en een minder harde of geen stang.

8 nov 2017, 18:11, Mai

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.