Helppppp!!!!!!!!! ik weet niet wat ik moet doennn!!!!! (Ongesteld-borsten-schaamhaar)

Oke ik zal het even vertellen!!
Ik ben een meisje van 11 jaar jong😂
Ik heb een paar vragen over mijn lichaam want ik ben nu net in de puberteit dit zijn mijn vragen
1- ik zie net dat ik een heel klein beetje schaamhaar krijg onder mijn oksels moet ik dat dan scheren tegen mijn ouders vertellen of hebben jullie nog een oplossing (als ik het tegen mijn moeder moet zeggen hoe moet dat dan ik schaam me doooddd!!)

2-ik krijg al een beetje borsten😱😭😭 en moet ik dat dan ook tegen mijn moeder zeggen zo ja hoe??? En moet ik al een bh dragen HELPP!!!!

3-ik krijg ook al schaam haar daar beneden dus moet ik dat dan ook zeggen of niet

4- ik heb al heeel lang witte afscheiding in mijn onderbroek maar nu word het opeens minder betekent dat, dat ik al ongesteld word

HELPPPPP!!!!!!

20 nov 2018, AnoniempjeXOXO


Reacties

plaats reactie
1

Heyy
Gewoon tegen je moeder zeggen hoor en als je het niet zegt blijf je er toch de hele tijd mee zitten. Zij heeft het toch ook ooit gehad, dus. Enje kan wel 2 jaar dat witte spul hebben zonder dat je ongesteld wordt. 👍

Xx

21 nov 2018, 14:11, Anoniempje xxx
2

Heeel erg bedankt voor je advies maar hoe moet ik het tegen mijn oders vertellen!!!!!!😱😭😭

21 nov 2018, 18:11, Anoniempje xxx
3

Als je t echt niet durft kun je een briefje maken, t is denk ik ook handiger om eerst naar je moeder te gaan. Achteraf valt t meestal reuze mee en je moeder gaat je echt niet raar vinden, dus niks om voor te schamen

Groetjes van mij

21 nov 2018, 21:11, Niet mij

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.