Helpppp!! Snapchat probleem

Hey, ik heb op insta een jongen leren kennen van 21. Ik ben bijna 17. We zijn gaan snappe en hij was fk aardig. En toen vroeg die om een foto van string en bh in spiegel dat heb ik gedaan. En net kregen we ruzie en tien stuurde hij die foto ineens naar me toe😬😬. Ik ben nu zo bang dat dat op sociale media komt helpppp wat moet ik doen!!!! Want hij vraagt nu ook voor naaktfotos help?!!!

19 mrt 2018, Anoniem


Reacties

plaats reactie
1

Lieve Anoniem, dat is echt kut voor je. Ga eerst met jongens van jou leeftijd en niet ouder als 3 jaar om. Ga ook de politie bellen, en bespreek het met iemand.

19 mrt 2018, 16:03, Eva🍪
2

Vertel het aan je ouders, of aan iemand anders die je goed vertrouwd. Die kunnen je daar namelijk vast wel mee veder helpen

19 mrt 2018, 18:03, Stresskop
3

Doe aangifte bij de politie als hij je gaat chanteren ofzo. Geef niet nog meer naaktfoto’s . En je weet nu dat je dat soort foto’s nooit moet sturen.

20 mrt 2018, 22:03, Fuikv
4

je moet het gewoon laten want als jij nu ook nog naaktfoto's gaat sturen heeft hij nogmeer van je en ja gwn effies laten en blokken. en waarschuw je ouders en praat met een vertrouweling op school

21 mrt 2018, 09:03, helper

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.