HELPPP!!!ik heb jullie hulp nodig

hoii!
ik had paar weken terug had ik cervixslijm (gelezen op internet dat dat zo heten) ik was die dag aan het mastruberen en toen hing dat aan mn vagina dat slijm is heel slijmerig spul maar er stond bij dat je dan vruchtbaar bent! maar ik ben nog nooit ongesteld geweest?!
weet iemand hoe dit komt want ik vind het heel vreemd! HELP heb dit eerder geplaats maar niemand reageerd

3 jan 2019, Robientjee


Reacties

plaats reactie
1

Lieve Robien,
Koop een test, want je weet nooit of je vruchtbaar bent, zelfs als je niet ongesteld bent kan het.
Doe het alsjeblieft voor het te laat is...

4 jan 2019, 10:01, Ev⭐️
2

ja maar ik kan niet zwanger zijn ik heb t nog nooit gedaan heb gechat met iemand erover en zij zegt dat het gwn afscheiding is

6 jan 2019, 22:01, Robientjee
3

Rustig maar, het is gewoon afscheiding. Niks om je zorgen over te maken. Als je dit hebt betekent het niet dat je vruchtbaar bent, zoals op die internet site vermeld stond. Het betekent dat je ongesteldheid binnen nu en 2 jaar kan komen, dus je baarmoeder maakt zich klaar om ongesteld te worden.

Dus, niks om je zorgen over te maken (;

7 jan 2019, 18:01, (:
4

heb ook 3x roodbruin droog spul in mn onderbroek gehad heel weinig heb laatste tijd ook last van buikpijn hoofdpijn en rugpijn iemand zei dat het 2 weken kan duren maar daar geloofde ik niet in en heb last van meer afscheiding :)
ty!

7 jan 2019, 21:01, Robientjee

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.