Helpp, uitmaken of niet?

hee allemaal,
ik heb dus nu ongv 3 weken een vriendje en in het begin was hij super verlegen enz. nu komt hij steeds meer los en komt hij ook wel altijd naar me toe gelopen enzz alleen t is nog wel awkward tussen ons in real en we hebben nog geen diepe gesprekken ofs gehad. ook wilt hij alleen maar knuffel en kusje op de wang terwijl ik al heb getongd.. ook hebben we nog nooit met zn 2en afgesproken duss we hebben eig gewoon echt n shit relatie, dit is niet wat ik wil maar hij wel. wel vind ik hem wel gewoon nog super leuk. maar ik ben dus ook een beetje op een andere jongen ben geworden, dus wat moet ik nu doen. help me please

kusjes
floor
in the problems

31 jan 2018, Floor


Reacties

plaats reactie
1

Oeii een moeilijke ik denk dat je gewoon moet vragrn of hij wil afspreken en zeg dat je de relatie net iets anders wil en anders moet je het misschien maar uitmaken

31 jan 2018, 20:01, Popcorn
2

Trio?

2 feb 2018, 11:02, Goedidee
3

ik 2,5 jaar. we hadden nooit ruzie en ze is altijd blij met haar en haar lijf. ze heeft een bmi van 17. en ze is grappig.

20 feb 2018, 17:02, De Gangester 😎

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.