Helpmeeeee

Heyhey hier wat vragen beantwoordwoord ze plss:
1. Ik voel Mn klit niet en Mn gat niet meer met Mn vinger hoe komt dat weer wel?
2. Ik heb elke dag seksgedachtens en daardoor word ik ook geil en ben 11 normaal?
3. Hoe weet jeof je klaar bent voor seks?(heb geen vriendje🙁)
4. Hoe krijg je leuk vriendje?
Xx me

6 mei 2020, 11jarigeo


Reacties

plaats reactie
1

Oh ja en nog en vraag:
5. Ik moet altijd pissen als ik aan het vingeren ben is dat normaal en hoe krijg ik dat niet meer?

6 mei 2020, 21:05, 11jarige
2

Hoi! Het is heel normaal nu je in de pubertijd komt dat je seksgedachtes krijgt. Daarbij hoort dus ook je lichaam ontdekken. Je bent pas 11 en dat is wel echt te jong voor een serieus vriendje en al helemaal voor seks. Daar moet je echt nog wel minstens 5 jaar mee wachten eigenlijk. Maar in die tijd kan je zelf of later met een vibrator uitzoeken wat je het fijnst vindt tijden het vingeren.
Dat je tijdens het vingeren of daarna moet plassen js niet gek. Op een of andere manier wordt dat toch gestimuleerd als je bezig bent.

6 mei 2020, 23:05, Lau
3

11 jarige. Met dat plassen heb ik ook hoor. Komt dacht ik omdat Jr plaac gat ernaast zit. Als je dus verkeerd sir prikkel je je blaas

7 mei 2020, 00:05, ... Anoniem...
4

Oke dankje😊 Alleen ik heb droom overdag en snachts over seks en het lijkt mij zo fijn... hoe denken jullie daarover?

7 mei 2020, 10:05, 11jarige
5

Oh ja en sommige mensen hebben al (een beetje) seks op hun 12e Rn dat lijkt mij ook wel wat eig...

7 mei 2020, 10:05, 11jarige
6

Echt nog even mee wachten, je gaat er later echt spijt van krijgen omdat je er achrer komt dat je er op dat moment nog niet klaar voor was. Je moet je sws helemaal chill voelen naakt als er iemand bij is. Maar ook seks hebben met iemand waarvan je houd en vertrouwd is belangrijk. Zo’n iemand heb je nog niet gevonden op je 12e al denk je op zo’n moment misschien van wel.

7 mei 2020, 23:05, Hoii
7

Nee ik bedoel niet meteen ontmaagd maar gwn elkaar pijpen en beffen onzo en tongen en met ondergoed neuken enzo want voor nu blijf ik denk wel maagd😅

8 mei 2020, 10:05, 11jarige
8

een leuk vriendje krijgen?
wees jezelf en als ze dat niet waarderen, prima, dan is het geen leuk geschikt vriendje

18 jul 2020, 01:07, sad girl

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.