help!!!ik wil niet meer eten!

Hooiii, ik ontbijt bijna nooit en s'middags eet ik ook nooit alleen dat merken mij klasgenoten en nu willen ze naar onze mentor omdat ze mij nog nooit iets hebben zien eten.... wat moet ik doen? Als mijn ouders er achter komen worden ze woedend op mij! En thuis wil ik ook nooit eten maar daarna spuug ik het weer uit en vrijdag en zaterdag krijg ik altijd iets ongezonds en dat gooi ik altijd weg dus mijn ouders merken niks maar dat moet ook zo blijven

8 aug 2015, xlarrissax


Reacties

plaats reactie
1

Jij hebt anorexia, ga hulp zoeken.
Ga direct naar je ouders en vertel ze dat je niet wilt eten en dat ook niet doet, NU. Het is je fucking leven dat op het spel staat ja.

8 aug 2015, 10:08, Hero/Villain
2

Ik heb geen anorexia!!!! met de BMI heb ik geen ondergewicht!!!

8 aug 2015, 11:08, xlarrissax
3

Meid, Anorexia betekent niet dat je ondergewicht hebt, het betekent dat je op je gewicht let en ongezond wilt afvallen.
Als je niet eet krijg je geen stoffen binnen die je lichaam NODIG heeft.

8 aug 2015, 16:08, Hero/Villain
4

Maar waarom heeft iedereen met anorexia dan heel veel ondergewicht? Want je ziet niemand die dik is en anorexia heeft en ik ben dik dus dat kan dan toch niet?

8 aug 2015, 17:08, xlarrissax
5

Omdat ze zichzelf dwingen niet te eten hebben ze zware ondergewicht.
En hoeveel weeg je dan? En wat is je lengte?

8 aug 2015, 17:08, Hero/Villain
6

Ik ben 1,58 m en ik weeg 48kg

8 aug 2015, 23:08, xlarrissax
7

Meid, je hoeft helemaal niet af te vallen, je hebt een perfect gewicht.

9 aug 2015, 09:08, Hero/Villain
8

Ik wil nog tot de 48kg want dat is ook nog gezond gewicht

9 aug 2015, 10:08, xlarrissax
9

40kg bedoel ik

9 aug 2015, 10:08, xlarrissax
10

Meid, je zegt net dat je 48 weegt.
Sowieso moet je gewoon eten.

9 aug 2015, 10:08, Hero/Villain
11

40? Meid je hebt anorexia.
40 zit diep ik het ondergewicht, en je gaat met deze methode DOOD. Dus eet gewoon.

9 aug 2015, 10:08, Hero/Villain
12

Zo makkelijk is het niet om weer gewoon te gaan eten. Ik wil het heel graag maar mijn gedachtes houden mij tegen. Ik mag niet eten en plezier maken van hun. Aan de ene kant wil ik heel graag afvallen en aan de andere kant weet ik dat het niet gezond is. Ik weet niet of het leven nog wel leuk genoeg is om te blijven leven.

9 aug 2015, 10:08, xlarrissax
13

Luister, besef even dat je jezelf laat afsterven, weet je hoeveel pijn je je ouders doet als ze erachter komen dat je gestorven bent aan een te kort van stoffen? Ze voelen zich dan de slechtste ouders ter wereld omdat ze niet zagen dat hun kind niet at.
Geloof me, eet gewoon, want je bent mooi zoals je bent en die gedachtes slaan nergens op, waarom zou je überhaupt naar ze luisteren.

9 aug 2015, 10:08, Hero/Villain
14

het is nu een paar jaar later hoe lang ben je nu en hoeveel weeg je nu want dit is niet echt goed het xx

25 jul 2017, 21:07, Keety
15

Alsof ze na 2 jaar hier nog regelmatig op deze site een bezoekje neemt, sorry maar ik denk van niet.

25 jul 2017, 22:07, Stresskop

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.