HELP vriendin doet heel raar

Heey, laatst had ik ruzie met mijn vriendin/pleegzus toen ik laatst bij haar was had ik haar telefoon en begon ik haar gesprek te lezen met een meisje waarmee ik ook ruzie had gehad.
Ik las dat mijn vriendin hele nare dingen over mij had geschreven, ook dingen die helemaal niet waar waren!! Ik weet niet of ik het tegen haar moet zeggen of niet.
Ik heb gevraagt of ze bepaalde dingen van mij vind maar ze ontkent dat ze dat vind, ze weet nog niet dat ik het heb gelezen.
Wat moet ik doenn??!

28 apr 2015, xloveyoux


Reacties

plaats reactie
1

Het is best logisch dat ze het ontkent.
Zelf zal ik er gewoon niet meer over beginnen om ruzie te voorkomen , ik denk als je het namelijk wel tegen haar zegt dat je allemaal gezeik over je krijgt en dus ook ruzie krijgt.
Ik raad je gewoon aan om het te negeren en als ze raar blijft doen, er proberen wat van te zeggen

28 apr 2015, 15:04, Horsegirlxx
2

Hoi,
Echt rot voor je.. Ik denk dat je het haar moet zeggen. Jij zal nu altijd het gevoel houden dat zij iets tegen je heeft ofzo.. Dat lijkt me een rot situatie.. Zeg gewoon dat je het hebt gehoord, dan kan ze het niet ontkennen, en als ze dat wel doet, zeg dat je dat gesprek heb gelezen.
Het kan natuurlijk ook zijn dat ze het in een boze bui heeft gezegt, je zegt dat jullie ruzie hadden dus ja..

O trouwens dit bericht is al een maand geleden zie ik;) weet niet of t nog relevant is;-)
Bye
Lindsey

20 mei 2015, 20:05, Lindsey
3

Sorry dat ik zo laat reageer... 😊 maar ik heb het gezegt toen ik een gesprek met haar had maar het deed haar volgens mij helemaal niks ik doe nu wel normaal tegen haar maar ik vertrouw haar gewoon niet meer 😩

29 jun 2015, 00:06, xloveyoux

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.