Help vreetkicks!

Hey lieve forumgenootjes,

Ik zit met een huge problem!

Sinds een maand heb ik opeens heel veel trek in eten (hoe kan dat?) eerst kon ik me verzetten maar sinds twee weken eet ik gewoon wat ik wil (chocola, chocola, CHOCOLA!) ik wordt gek van mezelf!

Hoe kom ik hier vanaf? Gelukkig ben ik nog niet aangekomen🎉 maar wie weet als ik zo door ga... Krijg ik straks nog obesitas (ik weeg nu +- 52/53 kilo, 173 lang en 15 jaar)

Please, kunnen jullie mij vertellen hoe het kan dat ik opeens zoveel trek heb en hoe ik er vanaf kan komen....

Liefs,

Dikiedik

3 mei 2018, Dikkiedik


Reacties

plaats reactie
1

Heyy Dikkiedik,

Ik ben 13 jaar en weeg 46 kilo (ik ben 1.66 lang) en ik heb ook de laatste tijd vreetbuien 😅 Eerst kon ik het inderdaad negeren maar nu eet ik gwn als ik honger heb... Ik ben 1 jaar dik geweest en ik ben bang dat ik dat weer word! Dus ik weet niet goed hoe ik je kan helpen want ik heb het zelfde probleem hahaha 😝 (Ik wou je even laten wetem dat je niet allee de eenigste bent♡) Dus als iemand kan helpen?

Xx 《E》 💋

3 mei 2018, 23:05, 《E》
2

Heb je vroeger gedieet of zoiets? Meestal komt het daardoor

3 mei 2018, 23:05, Vis
3

Ja ik heb vroeger gedieet (17 kilo afgevallen door ES) maar toen heb ik profesionele hulp gekregen.

Maar dat afvallen is bijna al een jaar geleden ofzoiets dus dat kan het niet zijn... Denk ik

Xxx

Dikkiedik

4 mei 2018, 07:05, Dikkiedik
4

Vraag hulp aan vrienden of familie die willen je vast helpen.

4 mei 2018, 10:05, juliatje.
5

Vraag hulp aan familie en vrienden!

7 mei 2018, 16:05, Me
6

Dit heb ik zelf ook een tijd gehad het kan een teken zijn van je lichaam dat je niet genoeg eet over de dag verspreid. Probeer 6 maaltijden op de dag als je dit sl doet en je blijft er last van hebben bespreek het met iemand. En ga desnoods naar een diëtiste.

13 mei 2018, 19:05, Ikweeterallesvan
7

LIEVESCHAT IK BEN KLEINER DIKKER EN JONGER *, OKAY BYE

* Dit bericht is aangepast door de moderator.

14 mei 2018, 09:05, JULISA

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.