Help!! Volleybal!

Ik ben juist begonnen met volleybal en ben de enige die het niet kan.. Ik wil het zo graag kunnen. Ik voel me ook zo kut voor degene waarmee ik oefeningen moet doen.. Hoelang duurt het ongeveer voor ik t kan?

4 sep 2019, Volleygirl


Reacties

plaats reactie
1

Beste Volleygirl, het verschilt per persoon hoe goed die in volleybal wordt maar oefenen is van belang om beter te worden dus ik raad aan als je echt beter wilt worden om thuis of op de club extra te gaan oefenen om beter te worden. Maar ik denk dat je ook gewoon onzeker bent en dat hoort gewoon in de pubertijd. Maar wees eerlijk tegen je team dat je er moeite mee hebt en misschien kunnen ze je helpen, hulp vragen is echt niet erg en kan mogelijk in jou voordeel werken.

5 sep 2019, 19:09, juliatje.
2

Hoi hoi
Ik zelf zit ook op volleybal. Ik ben best goed, teminste dat zegt iedereen. Ik vond het altijd hele maal geweldig. Ik mocht ook mee doen aan zondag training. Hier trainen alle kinderen die heel goed zijn. Er was maar 1 meisje dat ik kende. Ik voelde me altijd heel klein bij de rest. Maar door hun ben ik juist beter geworden. Heb eigelijk gw scheit, je bent er toch om wat te leren? Laat je niet tegen houden, het is namelijk een hele leuke sport.
Ik weet niet of je er wat aan heb gehad maar dit zijn mijn tips en verhaal
Xxx

1 jan 2020, 23:01, ... Anoniem...

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.