HELP TE VEEL OKSELHAAR

Hallo!
Ik ben een meisje van 12 en begin best wel erg okselhaar te krijgen! Maar ik vind dat ik nog super jong ben daarvoor! En ik denk dat mijn moeder dat ook vindt dus ik durf haar niet zo goed te vragen of ik het mag gaan scheren! Maar wat is jullie leeftijd dat het begon? Ben ik echt heel vroeg of valt dat mee??plzz ik zit op hockey en met mooi weer trainen we altijd in hempjes en mn vriendin zei pas: WATT!! Je hebt okselhaar!! Willen jullie please zeggen wanneer bij jullie het begon en wanneer je begon te scheren?? Thnxx

27 apr 2016, Laura


Reacties

plaats reactie
1

Bij mij begon t iets later maar bij mn vriendin ook al rond die leeftijd volgensmij was ze 11, zij zei het gewoon tegen der moeder en die kocht scheermesjes (nog van die wegwerpmesjes) en scheerschuim voor der en ze scheerde het gwn. Ik deed precies t zelfde alleen was ik iets ouder.
Xx

27 apr 2016, 11:04, Jacki
2

Ik ben 12 maar heb nog helemaal niks, gelukkig! Ik heb wel heel veel schaamhaar en cup A. Maar okselhaar komt nog niet! Ik zou het gewoon tegen je moeder zeggen in jou geval! Want met veel okselhaar kan je niet rondlopen en ik denk dat je moeder dat ook vindt! Xxx mij

27 apr 2016, 11:04, Senna
3

ik 13, eerst een paar lange zwarte haren en ja... steeds meer hé :S De eerste scheerde ik met het scheermes van mijn vader, maar daarna had ik er zelf een met een vriendin gekocht. Een venus SNAP, want dan hoef je niet met scheerschuim te scheren. ik heb het nooit aan mijn ouders verteld ofzo, maar ik ben inmiddels 15, en het moet ze denk wel zijn opgevallen dat mijn oksels kaal zijn.
Nog een tip! scheer echt regelmatig als je veel haar hebt!

27 apr 2016, 11:04, XD
4

Ik toen ik 12 was, ik mocht meteen al scheren van m'n moeder dus ja..

27 apr 2016, 14:04, Lalalola
5

Ik ben 12 en heb wel normaal schaamhaar maar bijna geen okselhaar

27 apr 2016, 18:04, Ok
6

Ik heb al schaam en okselhaar sinds mn 9e en het is IRRITAND ik scheer gewoon stiekem mn okselhaar met mn moeder haar scheermes ze heeft 1 waar het niet pijn mee doet. mn schaamhaar scheer ik niet want daar kijkt toch niemand 💋

27 apr 2016, 23:04, ❤️
7

Ik kreeg pas laat okselhaar rond mn 14/15e. Ik werd ook pas laat ongesteld rond mn 16e. En schaamhaar heb ik nu nog steeds heel weinig.. (ik ben nu 17) ik scheerde het wel meteen toen ik wat okselhàartjes ontdekte..

28 apr 2016, 10:04, Ik
8

Hee, ik ben ook 12 en heb ook okselhaar! Naar schaam je niet stap gewoon op je moeder af. Zij had het vroeger ook heus wel! Iedereen is zoals die is. En dat kan niemand veranderen alleen jij!! Xx

28 apr 2016, 16:04, Jamy
9

Hey,
Het is heel normaal om okselhaar te krijgen. Gwoon tegen je mama vertellen. Dat heb ik ook gedaan en ze heeft scheermesjes voor me gekocht. Gewoon regelmatig scheren en je hebt er geen last van. Ook als je later schaamhaar krijgt regelmatig scheren.

28 apr 2016, 18:04, Sofiaaaaaatje
10

Ik was 13 toen het begon maar ik dacht ook altijd dat ik vroeg was en mn vriendin netzoo● dus toen hadden we bij de etos een scheermesje gekocht en dat doe ik altijd! Het was wel moeilijk om te kopen! Want die man achter de kassa zal het vast heel raar hebben gevonden! Maar ik ben blij dat ik het gedaan heb ik doe het nu al zo een half jaar en het werkt prima! Kun jij ook doen!!! Maaarr dat is natuurlijk we jouw keuze hoor!

28 apr 2016, 21:04, Xx
11

hey, het is vooral niet jong.. je lichaam kiest zelf wanner hij er klaar voor is, je moet je vooral geen zorgen maken.. had het ook al op men twaalfde en dat is helemaal niet zo erg.. en je moeder? die zal dat wel begrijpen dat je niet graagg met een volle bos onder je oksels loopt! ;) vraag haar gewoon of ze je even wilt helpen als je het nog nooit hebt gedaan.. en dan komt alles in orde

4 dec 2016, 23:12, anoniem
12

Ik had echt al SUPER veel haar op mn 10de!! Mn hele klas ook

6 dec 2016, 21:12, Mens
13

hey,ik ben anja en k ben 14;op me 10e kreeg k ineens en
heel veeeeel schaamhaar,op me 11e werd k ongesteld en
vlak daarna begonnen me borsten heeeel snel te groeien,nu k 14 ben heb k cup75b en ongelofelijk veel
schaamhaar en dik okselhaar...ik scheer me nergens en
nooit want ik ben nu eenmaal zo geboren,als k een vriendje weer krijg ga k me echt NIET voor hem scheren!!
ik ben gewoon trots op me lichaam,en mijn schaamhaar
hoort daar mooi bij hihihi!!

25 feb 2017, 22:02, anja14

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.