Help! Struggles!

Heei,
Ik ben een meisje van 13 jaar en heb sinds 2 dagen bruin spul in mijn onderbroek. Eerst dacht ik dat ik ongesteld was en heb dat dus ook tegen mijn moeder gezegd en die vond het heel leuk enzo en steunt me ook, maar ik had er geen last van en het was ook suuuuuuper weinig dus het is blijkbaar bruine afscheiding. Ik durf dit nu dus niet tegen mijn moeder te zeggen dat het toch niet zo is, en wanneer word ik dan wel ongesteld? Reageer plzz <3

30 jan 2017, Anoniempje2003


Reacties

plaats reactie
1

Volgens mij ben je gewoon wel ongesteld hoor en anders ga je het wel bijna worden denk ik. Toen ik ongesteld werd had ik op een middag bruin spul en die volgende dag werd ik ongesteld maar t bruine spul kan ook een week zijn en dat je daarna ongesteld word dus ik zou nog niet tegen je moeder zeggen dat je het niet bent want het kan zomaar komen! En anders vertel je gewoon de waarheid tegen je moeder je zegt gewoon dag je nog niet zeker weet of je ongesteld bent enz want je moeder is ook gewoon een vrouw en zij heeft dit ook allemaal mee gemaakt enz😋

30 jan 2017, 21:01, Xxme

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.