help plz

Hey uhm ik ben de laatste tijd heel erg down en heb superveel meegemaakt:
BASISSCHOOL:
1. K ontdekte dat ik ADHD heb
2.ik ging daarvoor in therapie mar het hielp niet
3.k schreeuwde IK WIL DOOD omdat ik adhd heb en ik wist niet hoe ik ermee om moest gaan
BASISSCHOOL EN MIDDELBARE:
3.ik werd soort van gepest (grapjes bijnamen geen vrienden doen alsof ik besmettelijk ben en als ze me aanraakte afvegen aan mensen en dan er een spel van maken)
MIDDELBARESCHOOL depri gevoel begon
4.me ouders waren van plan om te scheiden (gelukkig toch niet)
5.ik had vriendje van 16 maar hij had uitgemaakt omdat hij iemand anders leuk vond eerst was ik er kapot van maar nu boeit het me niks lol btw het is nog steeds genant als we elkaar zien in bus hij negeert me volledig haha
6.ik had zon jongen ontmoet via insta en we begonnen te praten weken later kende we elkaar goed en begonnen een relatie en het ging uit aan uit aan omdat ik woon in den haag maar hij woont in Zwolle dus we miste elkaar enzo en maakte plannen wat we zouden doen als we meeten en we hebben egt veel drama gepraat enz en meegemaakt meer downs dan ups en nuis het uit en zijn we gwn vrienden maar ik had hem in een groep gezet met bff vriendin ik en hij en die vriendin en hij gingen dus prive praten en ik werd jaloers en ze praaten egt veel smaen en hij praat weinig met mij duss je snapt dat ik dan beetje jaloers word en meestal werden zijn vinkjes op app meteen blauw maar nu duurd het lang en bij die ene vriendin ook duss jullie snappen tog wel dat ik na alles depri ben niet dat ik ze niet vertrouw ofs maar tog btw iemand tips? want ik hou het niet lang vol...

27 jun 2017, help!!!


Reacties

plaats reactie
1

hey ik voel me ook heel rot door pestkoppen uit mijn klas ik denk zo wat moet ik maar er waren hele lieven meiden zoals lol julia 18+ alleen die namen weet ik sorry voor vergeetheid of als ik jou naam niet noem maar ze zijn geweldig

27 jun 2017, 17:06, laura xxxxx
2

Hey meisje, ik heb ook donkere periodes gehad en dit kwam door heel veel factoren. Ik ben opgenomen geweest en heb zelfmoordpogingen gedaan maar waar ben ik nu beland? Ben ik er verder mee gekomen? Nee, ik kan mijn linkerarm nauwelijks nog gebruiken en ik kan heel weinig doen. Doe geen domme dingen kind want ik heb in coma gelegen, ik heb hier restschade van, ik heb mensen pijn gedaan en tot wanhoop gedreven. Een zelfmoordpoging mislukt vaak, vaak ook door een gebrek aan kennis. Onthoud dat het altijd wel weer beter wordt, en hoe erger je problemen zijn, hoe meer beter het kan. En dat kan. Ook jij. Voor iedereen is er een plekje op de wereld.

27 jun 2017, 19:06, Xxx
3

Omg da spel met dat je besmettelijk bent deden wij ook en dat je het dan af moest vegen. Eerst bij 1 kind maar hij kon er zelf ook om lachen en toen zowat bij iedereen maar toen moesten we er opeens mee stoppen van de juf.

28 jun 2017, 07:06, Someone

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.