Help, overgewicht

Heey allemaal,

Ik ben een meisje van 14 jaar oud en ik zit heel erg met mijn gewicht.
Ik ben rond de 1,65-1,66 en ik weeg 70 kilo. Overgewicht dus. Ik probeer er echt heel veel aan te doen. Zoals een app mijn eetmeter daarmee hou ik bij wat ik eet. En ik wil weer gaan skaten.
Maar ik krijg ook last van (vr) eetbuien en dan moet ik gewoon wat eten, ook al zegt een stem dat het niet mag. En als ik t nog in me mond heb of net klaar ben heb ik alweer spijt...

Heeft er iemand tips, zou echt geweldig zijn

Bedankt alvast😘

2 mrt 2019, Mirrie


Reacties

plaats reactie
1

Ik denk dat je therapie moet volgen voor je stem, want eetbuien zijn niet goed voor je lichaam.Het beste is ook je omgeving om hulp vragen, want zij kunnen je steunen.Hier nog wat tips.
Tip 1 Maak een afvaldoel.
Tip 2 Hang overal in huis motivatielijstjes op.
Tip 3 Eet plantaardig
Tip 4 Maak een eetschema.
Tip 5 Verwen je om de zoveel tijd met iets dat geen eten is.
Tip 6 Mediteer om stress te verminderen.
Tip 7drink 1.5 tot 2 liter op een dag(bouw het op)
Tip 8 Sport elke dag een uur of meer.
Tip 9 Neem een boodschapenlijstje naar de supermarkt mee.
Tip 10 Denk positief
Tip 11 Wacht 2 tot 4 uur voordat je iets eet.
Tip 12 Doe een paar keer in de week kracht oefeningen.
Tip 13 Maak gebruik van een personal trainer.
Tip 14 Kauw goed op je eten dus 30 keer per hap.
Tip 15 Voeg geen suiker en zout toe aan je eten.
Tip 16 Gebruik bij bakken gezonde olie(zonnebloemolie,olijfolie,lijnzaadolie en pindaolie bijv,)
Tip 7 Eet 2 tot 3 stuks fruit per dag en 375 gram groente per dag.
Succes, zeg maar als je meer tips wilt.

3 mrt 2019, 08:03, juliatje.
2

Dankjewel @juliatje voor de tips. Ik doe er al een paar van die tips. Maar heb jij ook een tip als je echt in de winkel staat en je moet wat eten, ik weet niet wat ik dan moet doen

4 mrt 2019, 07:03, Mirrie
3

Bedankt,Mirrie zelf is de truc om voor dat je bootschappen gaat halen genoeg gezond eet dan vermijd je nutelose aankopen.Succes en zeg maar als je meer tips wilt.

4 mrt 2019, 10:03, juliatje.
4

Ik heb wel een tip: ga nooit naar de winkel met honger want dan ga je sowieso meer kopen dan je van plan was. Eet altijd wat vullends en gezonds voordat je naar de winkel gaat, hoeft niet veel te zijn maar gewoon tenminste IETS.

4 mrt 2019, 18:03, Vis
5

@vis dankjewel voor de tip!

4 mrt 2019, 19:03, Mirrie

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.