Help, ongelukkig..

Hey allemaal!
Ik zal eerst even wat over mezelf vertellen
(geen persoonlijke gegevens trouwens). Ik ben een meisje met autisme, word 13 eind december. Ik heb zegmaar altijd een gevoel dat ik er niet bijhoor, bij sommige mensen en dat kan mijn hele dag verpesten.. alhoewel, kleine dingen als bijvoorbeeld een goed gesprek of gewoon lachen met mnmet mn vrienden kan mijn dag weer opfleuren, maar ugh, ik wil gewoon blij zijn want ik HEB vrienden... Tips, advies?

5 dec 2021, Lisa


Reacties

plaats reactie
1

met mn vriendinnen* oh en kleine toevoeging, ik heb 1 beste vriendin, 2 erg goede vriendinnen , 2 goede vriendinnen, 1 boy bsf, 3 gewone vrienden (ni veel cc mee)

5 dec 2021, 22:12, Lisa
2

iemand please?

7 dec 2021, 21:12, Lisa
3

Hoi!

Ik begrijp heel erg wat je bedoeld. Zelf heb ik een paar maanden gelden ook de diagnose ass gekregen. Ik heb een gezellige vriendengroep maar voel me soms nog steeds zo alleen :( Elke dag struggle ik er weer mee en ik doe zo hard me best om erbij te horen en mee te komen met de anderen. Wanneer ik thuiskom kan ik soms zo gefrustreerd en vermoeid zijn hierdoor. Zelf vindt ik het ook superlastig om ermee om te gaan dus ik baal ervan maar kan je hier geen tips voor geven. En je mag zeker blij zijn dat je vrienden helpt, zo lang ze je maar wel ook als een echte vriend behandelen <3 Let hier wel op oke? Heel veel succes. Ik hoop dat jij hier wel uitkomt <3

Liefs Vel <3
(meisje 14j)

10 dec 2021, 21:12, Vel
4

probeer er met iemand over te praten.. <3

12 dec 2021, 22:12, .
5

Hallo Lisa!
Aaahhwww wat erg voor je!wat verpest je dag dan precies? Hoezo heb je soms het gevoel er niet bij te horen? Is het meer dat ze niet met je praten? Je op de schoolplein aleen laten staan? Of is het meer iets wat met dingen te maken heeft zo als merkkleding?

15 dec 2021, 15:12, meisje12
6

@meisje12 kijk dan zit ik in de klas en ik zie ze weglopen zonder mij wss niet expres maar toch, of dat hun achterme zitten te kletsen en ik alleen zit. ik probeer mezelf dan wel in het gesprek te mengen trouwens.
@Vel wat is ass?

het voelt gewoon zo zwaar allemaal alsof er een steen in mijn maag of zo zit en moeite met ademhalen

20 dec 2021, 22:12, Fleur

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.