Help mij bh probleem

Hey Mother f!cker, fijn dat je hier bent ik heb je nodig maar als je dit helemaal heb gelezen wil je dan ook ff reageren? Nou ik heb dus cup Aa en mijn bestie ook alleen zei heeft (iets/wat) kleineren borsten en zei moet dus van haar moeder onz een bh en ik? Nee mijn moeder denkt dat dat later moet over 'een half jaartje mis al' nou een heel half jaar wachten totdat ik eindelijk een bh 'nodig is'????? Ik voel mij echt niet fijn zo nu gaat mijn bestie eerder een bg krijgen en daar heb ik geen problemen mee ofz maar dan lijken die van haar groter en dan groter dan die van mij en als quarantaine over is zitten we in de klas en met ging heeft zei lekker een bg en ik zit dan zonder en dat vind ik vervelend ik wil het ook gwn en ik vind het nu al helemaal niet fijn om zonder te lopen en ik voel mij nu echt gewoon HEEL ERG K!T plss help mij en geef mij tips om een bh te krijgen ofz!!! Bye love you reageer ff pls πŸ’•πŸ’•(ik ben 11 1.50-1.60m en ongeveer 40kg)

21 apr 2020, Tietenwijf


Reacties

plaats reactie
1

Oh ja en tips om grotere borsten te krijgen bye live you πŸ’•πŸ’•

21 apr 2020, 21:04, Tietenwijf
2

Praat eens normaal

21 apr 2020, 22:04, Kim
3

Hii,

Oke, ten eerste, je bent nog maar 11. Vrij logisch dat je nog geen volgroeide borsten hebt. Het groeit zeker nog door tot de 20e. dus tips voor grotere borsten te krijgen? Nee hoor!
Ik ben nu 16 en heb cupmaat 75B. Dit vind ik vrij klein, maar als je 11 bent begint het net te groeien. Bij sommige meiden begint het pas op hun 14de, dus wees in dat opzicht blij dat het bij jou op je 11de begint.
En dan heb je ook nog dat het bij sommige mensen sneller groeit dan bij anderen. Dus het kan zo zijn dat je BFF over een half jaartje cup B heeft en uiteindelijk watermeloenen krijgt en dat het bij jou wat langzamer gaat en dat jij mooie sinaasappels krijgt ofzoo. Het is ervelijk bepaald. Misschien krijg jij wel dikkere billen dan je BFF.
En ik snap dat je daar nu misschien wel eel erg gestrest om bent, en ook heel graag een BH-tje wilt, maar jouw moeder heeft hier ook ervaring mee, zij heeft dit ook allemaal meegemaakt.Ik weet natuurlijk niet hoe grote borsten zij heeft, maar goed. En nogmaals, je bent pas 11, logisch dat er nog niet veel zit. Ik weet zeker dat dit helemaal goed komt.

Mijn tip, ga er eens rustig over in gesprek met je moeder. Vraag haar hoe het bij haar was.

Heel veel liefs, succes en de groetjess!

22 apr 2020, 11:04, guppie de gup
4

Dankjewel en dat van praat eens normaal 1e bericht daarvan sorry ik was die dag een beetje druk

22 apr 2020, 15:04, Tietenwijf
5

heyy

ik ben zelf net 12 en zat ook met dat probleem...
ik woon zelf niet meer thuis om redenen.
daardoor moest ik naar huis bellen om te vragen voor geld voor een bh:(
en iedereen ging zich ermee bemoeien en zijden allemaal dat ik te klein was.... ik heb er toen nog een keer goed over gepraat en ook gezecht dat iedereen anders is! en ik heb ook cup aa dus maak je geen zorgen (doe ik zelf wel)
maar door een bh te dragen voelde ik me wel een stuk fijner.

xxxx iemand

22 apr 2020, 21:04, 12jarigegirl
6

Ja mijn vriendin heeft nu al 2 bh's aa65 en aa70 nou ik heb iets grotere dan haar en bij haar passen ze dus ik denk dat ik als het van Mn moeder mag aa70 ga halen en miss mag ik 1/2 van Mn vriendin passen dat zou ze vast wel goed vinden ik ben nu zeg maar een soort van Mn moeder proberen te overtuigen dat Mn borsten groter zijn dan ze lijken en voel want dat is ook zo, dus vanaf nu ga ik allemaal shirts dragen enzo zodat je het kan zien en ik voel mij nu helemaal ook niet fijn naakt en hangen en vooral PIJNLIJK maar ik voel me sws top als ik er eentje heb😌

22 apr 2020, 22:04, Tietenwijf
7

Oh trouwens vandaag heb ik de aa70 van haar gepast hij voelde perfect waarschijnlijk moest ik hem wel meer omlaag doen maar daar dacht ik niet aan want ik had haast Ik weet niet zeker of hij mijn maat is maar ik denk het wel en anders sws aa65

23 apr 2020, 10:04, Tietenwijf
8

Hiii.
Ik heb zelf lang Topjes gedragen, maar je, me moeder vond dat ik een bh nodig had, had ik geen zin in. Heb me laten over halen, heb er nu 1 van de zeeman. Niet sexy ofzo maar zit wel lekkerder. Miss mag je zoiets wel van je moeder. Of een bralletje. Das tussen ding van een topje en bh..

24 apr 2020, 01:04, DπŸ’ž
9

Ja ik woon dicht bij de Hema en Mn sis heeft ze ook van de Hema dus ik denk dat ik hem ook van de Hema ga doen;)

28 apr 2020, 10:04, Tietenwijf
10

beetje raar verhaal wel maar goed, ik zelf ben 12 en heb maat 70c en mn bh's komen van de hunkemoller en de victoria secret

28 apr 2020, 22:04, anoniemechickaa
11

Ja ik heb nu ook een bh alleen Mn moeder die zei dus zo tegen Mn vader van ja we gaan ff met ze 2e kijken voor bh'tjes ALLEEN NU BOEL IK ME NOG ONGEMAKKELIJKER!!!😩Pls wat nu tips??

29 apr 2020, 13:04, Tietenwijf
12

Hoii,

Ik heb ook iets van 70aa of 65aa maar ik draag nog gewoon een popje en als ik wil dat ik iets grotere boobies heb dan trek ik gewoon 2 topjes aan. Dat geeft iets meer ondersteuning.

Groetjess

30 apr 2020, 07:04, anoniempjevaninmiddels12
13

1 tip, je zegt je bent 11, ga niet zo praten, ga niet zo stoer doen, je zei dat je wat drukker was die dag, alsnog houd je in en praat normaal!
je vroeg ook om grotere borsten te krijgen, tjaa daar kan je niks aan doen, en je bent 11 dus je hoeft nog helemaal geen grote borsten vind ik. cupmaat aa is gewoon goed hoor, toen ik 11 was had ik ook aa, en het is heeel normaal. Maaar dus je kan er niks aan doen om groter te laten groeien

18 jul 2020, 01:07, sad girl
14

Ben ik nu raar omdat ik 12 ben en eig helemaal geen rieten wil? Ik heb 70a en ik vind dat eig veel te groot. Soms als ik me weer wat kleiner wil voelen, scheer ik al mijn schaamhara weg... Ik wil gewoon de puberteit overslaan. Kan dat?

18 jul 2020, 15:07, Anoniempjevan12
15

K ben nu 13 en heb 75a en toen ik 11 was had ik ook aa en binnen die 2 jaar heb ik meer gekregen dus het komt echt wel 😚

22 jul 2020, 23:07, ❀️❀️
16

K Ben 10 over 3 maanden 11 maar ik denk dat je pas met de puberteit bent begonnen toen k 9 was was k al ongesteld ik heb 3 en een half jaar een topje gedragen ben je al ongesteld?

6 aug 2020, 19:08, Pubermeid828
17

Nu heb ik een cup c

6 aug 2020, 19:08, Pubermeid828
18

Ik ben binnen een jaar van 65aa naar 70b gegaan. Het is dus echt voor iedereen anders met hoe snel de borsten groeien.

6 aug 2020, 23:08, βœŒοΈπŸ˜πŸ€
19

ik ben ook in minder dan een jaar van 70aa naar 75B gegaan, dus t komt wel, maak je niet zo druk :)

8 aug 2020, 23:08, :)

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.