Help me... radeloos...

Heyy
Ik weet echt niet meer wat ik moet doen, ik voel me zo verschrikkelijk rot. Elke keer als ik in de spiegel kijk walg ik ontzettend van mezelf. Ik zie zo op tegen me volgende weeg moment, want ik weet zeker dat ik ben aangekomen. School is ook een hel, ik voel me genegeerd door mijn vriendinnen. Ik weet dat ze achter mijn rug om over mij praten. Het is zo vervelend! Als ik bijv. Niet goed heb gegeten op school die dag worden ze boos, echt gewoon onredelijk boos. Dan beginnen ze er over, op een heel erg sacarstische manier. Zo van; “mmm lekker eten. ****(mijn naam) hoe smaakt jouw brood vandaag? Lijkt me lekker zeg, helemaal niks proeven.” En ook “woordgrapjes” ze zeggen dan bijvoorbeeld; ” perSPEKtief. **** wat is spek?” En als ik dan antwoord; “eten” dan zeggen ze; “en wat doe je met eten ****? Dat eet je, net als brood, dat jij vandaag nog niet hebt gehad.”
Dit soort dingen maken me zo verdrietig... ik durf niet eens tegen ze te zeggen dat ik de komende tijd met de bus naar school i.p.v. van met de fiets, puur omdat ik bang ben voor hun reactie. Ik heb het al een keer met een docent en hen erbij over gehad hoe ik me voel, maar ze deden alleen maar bot terug. Kan iemand mij helpen? Wat moet ik doen?!
Sorry dat dit bericht misschien een beetje erg onduidelijk is...
X

3 feb 2018, noontje


Reacties

plaats reactie
1

Lieve Noontje, oh wat rot. Ik kan hier niks over zeggen, ik wil je niet verdrietig maken, maar met bv orthorexia, boulimia gebeurt dit vaak. Laat je niet jaloers maken door topics over anorexia of ondergewicht.

4 feb 2018, 15:02, Eva🎁
2

Wat is dit nou voor verhaal het zijn je vriendinnen zeg je maar ze pesten je(zo lijkt het). Dit zijn gewoon geen vriendinnen. Dus stop met dat denken want ze doen heel stom tegen je. Misschien moet je andere vriendinnen zoeken.

4 feb 2018, 23:02, Doman
3

Zoek gewoon andere vrienden die mensen zijn het niet waard gewoon negeren en andere zoeken.

5 feb 2018, 08:02, juliatje.
4

Ik denk dat hun boos zijn, dat zijn heel veel mensen door anorexia. Maar zoek nieuwe vrienden.

6 feb 2018, 19:02, Eva🎁
5

noontje reageer je nog ooit? meiden he.

20 feb 2018, 17:02, De Gangester 😎
6

De Gangester😎 wat bedoel je?

20 feb 2018, 18:02, noontje
7

mensen laten berichten achter en jij reageert niet.

20 feb 2018, 19:02, De Gangester 😎

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.