Help me! Met me engels toets

Hoi
Ik zit in groep 7 en heb een Engels toets een ik haat Engels heeft iemand tips om te spieken of te leren want ik ben heel slecht in leren!!

Iemand tips?

24 mei 2018, Iemand die leeft


Reacties

plaats reactie
1

Ga niet leren met muziek, leer in een rustige omgeving, gebruik een leerprogramma online, vraag hulp aan anderen,kies een manier voor leren die je past bijvoorbeeld woordjes overschrijven succes en zeg maar als je hulp of tips wilt

24 mei 2018, 17:05, juliatje.
2

Je zit in groep 7! Cijfers maken op de basisschool maken nog lang niet zoveel uit als op de middelbare school hoor.

Maar oke Wat voor soort toets heb je? Woordjes leren? Zinnetjes?
Woordjes kun je namelijk bijvoorbeeld oefenen op WRTS (zoek maar op op internet)

24 mei 2018, 20:05, Pi
3

WRTS is idd een goede voor woordjes en korte zinnetjes. Een ander programma dat dat ook is is: TEACH2000 (ook even googelen). Beiden zijn gratis.

Voor grammatica vind ik Duolingo echt heel goed, is ook een gratis programma. Ze hebben zowel een site als een app. Met die app kan je ook gemakkelijk even leren als je ergens moet wachten, of bijvoorbeeld als je in de bus of de tram zit.

Als je je echt wil onderdompelen in het Engels (zo leer je een taal het snelst), is het het beste om in die taal te redeneren. Dus niet van alles de vertaling leren/opzoeken, maar synoniemen en koppelingen vinden van een woord in dezelfde taal. Als je dit wil, zijn de flashcards van Anki echt geweldig. Ook dat Anki-programma en de (meeste) flashcards die hierbij horen zijn gratis.

Tot slot is: speaklanguages.com nog wel een hele aardige site om goed Engels te leren.

Succes!!

24 mei 2018, 20:05, Timo
4

je zit in groep 7, maak je niet zo'n zorgen!

24 mei 2018, 21:05, daantje
5

Je zit pas in groep 7, het is niet erg als je een slecht cijfer haalt hoor! Maar ik begrijp dat het spannend is❤

25 mei 2018, 17:05, Anoniemmmm
6

nooit spieken!!!

Ookal ben je iets minder in Engels, spieken is geen oplossing. Je haalt dan beter een iets minder punt maar dan kan je wel tenminste trots zijn dat je het eerlijk gedaan hebt.
Als je spiekt ben je een verrader!

Ik ben 18jaar en kheb nooit gespiekt, gewoon uit principe.

Leer je toets goed en doe je uiterste best, faal je dan is da ni erg, volgende keer beter.

Hopelijk heb je hier wat aan!!!!!!!!!!

xxx

26 mei 2018, 12:05, ............

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.