Help me met afvallenxx

Ik wil heel graag afvallen. 5 kilo zou mooi zijn. In Januari was ik heel goed bezig en was ik al 3,5 kilo verloren na een maand. Ik at toen heel weinig,
geen ontbijt
1 cracker smiddags
En savond at ik bijna geen avond eten
Maar toen kwam de voorjaarsvakantie waar ik best ongezond gegeten heb en vooral ook veel. Ik stond na de vakantie dus op de weegschaal en ik was 4 kilo (!!!) aangekomen. Daar schrok ik erg van En nu wil ik dat ook wel weer kwijt. Ik wil alleen niet meer zo weinig eten als eerst want ik werd daar hoe moe van. Het was ook heel ongezond. Het probleem is dat ik al een niet weet hoe ik nu moet afvallen. Mn ouders zijn nu een beetje aan t afvallen ook. Dat zou me moeten helpen, maar nee hoor; ik ben de dunste van mn gezin dus geven ze nu al hun eten aan mij! Ik kan op zich wel Nee zeggen maar hoor moet ik dan nog die 5 kilo erbij kwijtraken? Heeft iemand tips please? Ik zoek btw ook nog een afvalmaatje

7 mrt 2019, Anoniempjexx


Reacties

plaats reactie
1

Wat is je bmi? Wanneer je klaar bent met het crashdieet, kun je te maken krijgt met het Jojo-effect. Dit houdt in dat je weer gewicht aan kan komen, omdat het crashdieet maar voor een zeer korte periode was. In de tijd dat je met het crashdieet bezig was, is je spierweefsel waarschijnlijk afgenomen. Hierdoor vertraagt de energieverbranding, waardoor je minder calorieën totaal verbrandt. Je komt hierdoor sneller aan en er is een grote kans dat je zwaarder wordt dan vóór het crashdieet. Dit is een hele vicieuze cirkel en wordt het Jojo-effect genoemd.
Om het Jojo-effect te voorkomen zul je moeten veranderen: je zult meer moeten bewegen én ook je eetgewoonten ook moeten aanpassen. Dit houdt in dat je veel gezonder moet gaan eten. Maar goed dat je weet dat het nu slecht is een dieet waar je weinig eet.Waarom wil je eigenlijk afvallen,gezondheid? ,aandacht? Of beter in je vel zitten?
Hier wat afvaltips:
Tip 1 Doe kracht training.
Tip 2 Eet maximaal maar 6 keer op een dag en wacht 2-3 uur voordat je weer iets.
Tip 3 *
Tip 4 Drink alleen thee,plantaardige gezonde melk zonder suiker en ook water.
Tip 5 Voeg geen suiker en zout aan je eten toe.
Tip 6 Maak een afval plan.
Tip 7 Eet pittig(val je af van)
Tip 8 Doe aan yoga, Pilatus.
Tip 9 Eet elke dag uit de schijf van vijf.
Tip 10 Kauw langzaam op je eten(tot je niet meer kan)
Tip 11 Sport *
Tip 12 Doe vaak aan cardio.
Tip 13 Let goed op etiketten, dan weet je wat je binnen krijgt.
Tip 14 Eet brood met gezond beleg zoals, fruit en groente.
Tip 15 Eet geen saus want daar heb je toch niks aan.
Tip 16 Zit niet te lang en loop elk half uur een stukje.
Tip 17 Heb geduld.
Tip 18 Maak een afvalplan
Tip 19 maak een eetschema
Tip 20 geef niet op!
Succes zeg maar als meer advies wilt

* Dit bericht is aangepast door de moderator.

7 mrt 2019, 19:03, juliatje.
2

Heel erg bedankt! @Juliette
Ik kom je trouwens heel vaak tegen op deze site😂

7 mrt 2019, 20:03, Anoniempjexx
3

Bedankt en ja ik ben wel actief hier op deze site😸

7 mrt 2019, 21:03, juliatje.
4

Oeps autocorrectie ik bedoel juliatje😂

7 mrt 2019, 22:03, Anoniempjexx
5

Geeft niet hoor😂

8 mrt 2019, 14:03, juliatje.

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.