HELP ME!!! (Is al bezet)

Heyy allemaal
Ik heb een klein probleem... ik ben maandag 13 geworden en sinds maandag komen er echt gigantische stromen witte vloed, echt niet normaal meer. Er kwam altijd wel een beetje, laatste 2 jaar ongeveer. Maar nu echt fck veel. En mn schaamlippen en maagdenvlies zijn ook erg droog. Ik vinger wel, maar denk niet dat het daardoor komt.
Ik zat net op de wc, me 'af te vegen' toen keek ik dr op om te kijken hoe veel witte vloed er nou weer was. Toen ik niet 'schoon' was, deed ik het nog een keer. Nu was ik wel 'schoon', maar was er een klein, bloedrood stipje. Is dit spot, bloed van mn droge schaamlippen of ben ik ongesteld?
Mijn moeder was 10 toen ze het werd, ik ben dus net 3 dagen 13, ongeveer 1.60 m lang en tussen 45 en 50 kg. Maar ben ik het? Weet iemand dat?
Alvast bedankt!
Ly

6 nov 2019, M13hellup


Reacties

plaats reactie
1

Ps ik was vergeten te vertellen dat ik een beetje buik en rugpijn heb

6 nov 2019, 21:11, M13hellup
2

Je kan voor zorgen bij een dokter terecht.

7 nov 2019, 15:11, Juliatje.
3

Zeer waarschijnlijk wel denk ik

8 nov 2019, 00:11, Laura
4

Vraag het aan je moeder! Het is belangrijk dit soort problemen met haar te bespreken

8 nov 2019, 23:11, Heeyyyy
5

Het was schimmel, heb bij de apotheek een capsule gehaald en het was dus zo van ja je moet ff een maandverbandje in tegen dat dat spul van die capsule in mn onderbroek zou komen, net uit school ging ik naar de wc en toen zat dat hele ding vol bloed... dus volgens mn moeder ben ik ongesteld geworden en komt het schimmel door dat mn lichaam niet gewend is aan zo veel hormonen ofz

Heel vaag allemaal maar bedankt voor het antwoorden

11 nov 2019, 16:11, M13hellup
6

Die capsule zit er al 3 dagen in dus t kan ook niet van die capsule zijn

11 nov 2019, 16:11, M13hellup

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.