Help me ik heb hulp nodig...

Niemand wil met me omgaan, zelfs mn zusje niet omdat ik in mijn neus peuter.. Is dat erg? In mijn neus peuteren??? Ik word op school gepest allee maar omdat ik elke dag een zakje chips meeneem
En anderen nemen dan bv chocola mee en dan lachen zij mij uit met 'Miss Piggy' En ik vind dat niet doen... Wat zal ik doen? Zal ik ze mijn karate moves showen? Of hebben jullie betere ideeën?

PS: Ik heb niets aan mn juf en meester.. Zelfs de hele school mag me niet.. En mn ouders weten geen raad... Daarom dit bericht.

14 sep 2018, Kira


Reacties

plaats reactie
1

Gwn negeren en lekker je zin vblijven doen. Iedereen peutert in zijn neus wel is op zijn tijd.

14 sep 2018, 22:09, C
2

Hey Kira!

Wat vreselijk dat je zo gepest wordt op school en de juf en meester hier niets tegen doen. Ik kan me voorstellen dat dit erg rot is voor je!

Ik snap dat je hier wat tegen wilt doen, maar ik denk dat je beter niet je karate-moves of andere fysiek geweld moet gebruiken. Het beste is om de pesters glashard te negeren. Als ze flauwe opmerkingen maken, kun je het beste weglopen, doen alsof je het niet gehoord hebt of ze een beetje glazig aankijken. Als jij geen reactie geeft, is de lol er voor de pesters het snelst af.

Dat vergt wel veel moed en geduld van je. Maar ik denk dat jij dat wel hebt!

Er zijn op school vast wel een paar kinderen met wie je wel goed overweg kunt neem ik aan? Probeer je vooral daar op te richten en het leuk te hebben met hen. Als jij lekker je eigen gang gaat en het naar je zin hebt met jouw vrienden en vriendinnen, zullen de pesters je ook sneller met rust laten. De beste manier om de pesters 'terug te pakken' is te laten zien dat jij blij bent met jezelf, veel plezier in je leven hebt en hun opmerkingen jou niets doen.

Succes Kira!

Liefs, Amy

15 sep 2018, 09:09, Amyxx
3

Hey Kira.
Wat wil je liever, niet meer gepest worden of meer mensen om mee om te gaan?
Ik had hetzelfde en ik heb het zo opgelist: *. Vriendeb vond ik buiten mij eigenschool om. Als je in amsterdam. Woont zal ik es kijken in het park. Of# het museumplein of je kinderen van jouw keeftijd ziet. En tot slot nog dit: geloof me,ik ben wat ouder, dingen worden beter later! Al die kids die je nu pestej hebben later echt een kutleven, zo gaat het altijd! Wat je ook doet, probeer ze niet te paaien of erbij te horen. Blijf lekker jezelf. *

* Dit bericht is aangepast door de Moderator.

18 sep 2018, 17:09, Ikhelpje
4

Kira
Wat ik zo appart is is warom de leraren niet helpen want dat hiren ze te doen.
Vraag anders aan je oudersnof ze een appart gesprek kunnen regelen met je leraar.
Oh ja en negeren is inderdaad het beste. En (waarschijnlijk zij mensen het hier niet mee eens maar) als de leraren niks doen en het negeren niet werkt. Gebruik je karate koves want dat werkt tenminste en dan hebben de leraren diir dat dit serieus is.

25 nov 2018, 23:11, Isa the Catlover
5

Zelf kan je het beste naar hun toelopen en vragen wat hun echte probleem is,want zij eten gewoon snoep.En vraag gelijk of ze weten hoe erg effect pesten heeft op een persoon en of ze ooit in een ander persoon kunnen verplaatsen.Sterkte en ps durf gewoon de waarheid over hun te zeggen wees niet bang ze zijn niet beter ofzo.

26 nov 2018, 11:11, juliatje.

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.