help me ajb

hoi ik ben een meisje van bijna 13, ik val op jongens maar als ik series zie waar 2 meisjes met elkaar zoenen enz, dan denk ik dat wil ik ook en dan ga ik fantaseren enz en krijg ik vlinders, ben ik nu bi?

10 mrt 2021, AnoniemMeisje


Reacties

plaats reactie
1

waarschijnlijk ben je bi

15 mrt 2021, 08:03, Luna
2

Hallo Anoniemmeisje, het is echt normaal dat je tijdens de pubertijd gaat twijfelen en miss zelfs dingen uitprobeert. Het kan zijn dat het weer verandert, of niet. Maakt toch niets uit want jij bent niet de enigste

8 apr 2021, 17:04, ikke
3

Hallo AnoniemMeisje, hoe gaat het met je? Zit je er nog steeds mee of voel je je beter nu?

2 mei 2021, 16:05, ikke
4

Hallo anoniemmeisje, op jou leeftijd is het normaal dat bijnaar iedereen geinteresserd wordt in liefde en seksualiteit en dan gebeurt het vaak dat men op eens zin heeft om met het zelfde geslacht te experementeren. Meestal is dit maar een phase. Maar het maakt toch niets uit of je op jongens, meisjes of alle 2 verliefd wordt, je bent prima zoals je bent!

28 mei 2021, 16:05, isa
5

Alleen jij weet wat je bent, maar veel mensen denken niet in hokjes meer dus doe wat je fijn vindt!

30 mei 2021, 13:05, juliatje.
6

Je kunt ook naar dingen kijken die je opwinden zonder het zelf ooit te willen doen. Dit is heel normaal.

30 mei 2021, 23:05, Lotte435

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.