Help, ik voel niks!

Vandaag was ik op schoolreisje naar een pretpark. Ik was 's morgens al misselijk. maar in een keer.. ik voelde gewoon niks! geen vrolijkheid, verdriet, boosheid, bang... niks. ja, ik voelde me misselijk. Maar gewoon in een prétpark! schóólreisje! dat is toch gewoon leuk?! Toen ik gewoon niks voelde, zat ik in ''Break Dance'' (we waren in drouwenerzand) je draaide rond, en dan in je karretje óók. ik zat er alleen in, 2 anderen samen. ik zei dat ik het niet erg vond om alleen te zitten. het was ook gewoon raar. maar ik zat er gewoon ongeïntereseerd bij, terwijl veel mensen aan het gíllen waren. Ik vind het gewoon een beetje raar. ik heb dit geloof ik wel vaker...

Heeft iemand dit ook eens meegemaakt, niks voelen? of anders tips?

30 jun 2016, ikke?


Reacties

plaats reactie
1

Ja ik ging een keertje een nieuwe tell kopen maar ik was gewoon niet blij of zo liefs andriea fijne vakantie!over een weekje al iedereen op de middelbaar succes op de toetsweek! Bijna klaar!zelf heb ik er vertrouwen in om over te gaan byeeee!😙🙋👧

1 jul 2016, 17:07, Adrieaatkuh
2

Dat heb ik ook heel vaak, en dan kijkt iedereen me raar aan terwijl ik neutraal bijna omstekop ga😂😂 ik heb er geen tips voor maar het is zeker vervelend

7 dec 2016, 19:12, Anonieemeanomienanoniem.
3

Ik heb dat ook. Bijv. normaal bij kerstavond ben ik heel blij en enthousiast en stuff, maar toen voelde ik ook gwn niks

27 jun 2017, 21:06, Iemand
4

Miss hoort het gwn bij de puberteit fso😂

3 jul 2017, 19:07,
5

Ik denk dat het aan de puberteit ligt ja 💙

3 jul 2017, 21:07, Maartje💕
6

Heb je dit vaker? Miss kan het iets met depressie temaken, not sure tho...

25 nov 2017, 22:11, Savage2.0
7

Same. Ik had schoolreisje en ging in de python (efteling) en voelde ook niks terwijl ik had gehoopt kriebeltjes in mijn buik te voelen.

26 nov 2017, 21:11, Queen👑
8

ik voel niet echt veel alleen dat zit een beetje in mijn persoonlijkheid gewikkeld dus ja

ik denk dat het gewoon een brain fart was ofzo

30 nov 2017, 17:11, nes

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.