help!! Ik heb een groot probleem!!!!

Help!!!
Ik heb een jongen ontmoet en ik merkte dat hij al heel dwingend was en toen we gingen appen en snappen enzo zei die stuur is meer selfies en toen stuurde hij een slefie van zijn sixpack maaar die heb ik nie meer want het was op snapchat dus ja... maaaar toen zei hij stuur is foto zonder shirt... en ik zei natuurlijk nee!!! En toen maakte ik weer een selfie maar daar wat ik wel een beetje inkijk.... en toen zij die dat er mijn bh achter om de achtergond lag... dat wist ik helemaal niet!!! En toen daarna ging die me blokkeren op insta, snapchat en whatsapp.... ik ben bang dat hij een screenshot van mijn foto heeft gemaakt dat ik zn inkijk had en bh op de achtergrond... wat ik niet eens wist.. ik ben dus bang dat hij die foto nog heeft !!! En ja ik weet het met snapchat krijg je een melding als iemand een screenshot heeft gemaakt maar sommige kunnen dat uitdoen, dat heeft iemand min een keer laten zien dus dat kan echt!!! Dus ik ben echt heeeel bang dat ie daar iets mee gaat doen!!!!
Wat moet ik nu doen?!
Gr

17 dec 2016, Lola


Reacties

plaats reactie
1

Hey, zover ik weet kan je geen ss maken zonder dat de ander dat weet. En als hij die foto heeft, een beetje inkijk is nog niet erg hoor. Miss wil je niet dat anderen die foto zien, maar het valt allemaal wel mee xx

18 dec 2016, 11:12, HakunaMatata
2

Het is toch niet zo erg dat die bh op de achtergrond lag? Als je het zelf niet gezien had zullen andere mensen het ook vast niet zo opvallen. Het is geen naaktfoto dus je hoeft je niet bedreigd te voelen meid! Het komt goed en blokkeer hem gewoon en geen contact meer! Als hij in de buurt woont zou ik zeggen ga 1 keer met hem praten. Het is niet zo erg als het lijkt!
xxx

18 dec 2016, 13:12, happy girl x

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.