help? ik heb anorexia...... :"(

ik word echt gek van mezelf.. ik ben 1.64 en weeg 45 kilo. ik wil graag naar de 40 maar niemand vind dat een goed idee :( ik wil het zoooo graag maar word echt gek van iedereen die zegt dat dat niet goed is.. wat boeit mij dat nou.. ik wil gewoon mooi zijn . en blij met mezelf.. is dat dan zo moeilijk voor iedereen om te begrijpen? niemand luisterd naar me :'( wat vind jij?? pleas geef je mening... ik wil zo graag weten hoe anderen erover denken.. misschien helpt me dat..
xx

15 jan 2012, meisje met anorexia


Reacties

plaats reactie
1

je bent al veelste licht, dus het is beter om een paar kilotjes aan te komen maar als dat moeilijk voor je is , kan je ook gewoon hulp vragen bij de mensen waar je veel mee afspreekt fzo. want die kunnen je helpen. zij staan echt achter je . en k denk niet dat je dood wil gaan aan anorexia dus luister maar naar je vrienden die hebben het het beste met je voor . liefs <3

15 jan 2012, 15:01, Evelienn.
2

ik ben het eens met Evelienn
maar vind je jezelf nou echt lelijk vanwege je lichaam ???
of is het iets anders ???
want weet je zelf heb ik licht overgewicht maar iedereen doet normaal tegenme het gaat er dus om hoe je van binnen bent ik bedoel als jou vriendin opeens veel aankomt ga je dan niet meer met haar om omdat ze niet dun genoeg is ???

15 jan 2012, 20:01, mya
3

ik ben 11 149 cm en 41 kilo dat is tog goed of niet?

28 mrt 2012, 10:03, ***
4

ik ben 13, 152cm en weeg 34 kilo , is dat goed of niet wnt ik weet het namelijk echt niet meer..

5 jul 2012, 19:07, nien
5

Je bent al heel erg licht, met 5 kilo minder wordt je juist minder mooi denk ik.

5 jul 2012, 22:07, xtessa
6

Ik denk dat je het gewoon zo moet laten, en het liefst nog een beetje er bij.. Ik heb zelf ook heel weinig gewogen, en dat werd echt niet leuk meer. Op een gegeven moment kon ik gewoon niet meer lopen. Er was geen energie meer. Hoe lager je gewicht word hoe minder energie je hebt. Dus ik hoop dat je niet verder gaat afvallen en het zo lekker laat. En dus beter nog iets aankomt. Anders kun je altijd vragen bij de huisarts naar hulp? Zij moeten dat in vertrouwen houden, en dat kan er wel weer voor zorgen dat je je minder onzeker maakt. En de huisarts zal het aankomen echt nooit zo ver laten komen dat je te dik word.
Echt heel veel succes! Geloof in jezelf
xx

6 jul 2012, 12:07, leva
7

Oh.. Ik ben zelf lichter dan jou, maar ik wil zelf nog meer afvallen, ik vind mezelf er echt niet uitzien, ik weeg 41.4 en ben 1.68m, ik weet dat iedereen dat te licht vind, maar ik zie mezelf niet mooi.

6 jul 2012, 15:07, Teuntje
8

Wow ben jij mij ofzo? Ik voel precies hetzelfde!

6 jul 2012, 16:07, Lotte
9

Als jij wilt afvallen moet jij dat beslissen...andere moeten niet de baas over jou spelen!;-)
Groetjes Julie
XxXx

10 jul 2012, 18:07, Violet
10

Ik heb dus precies het zelfde als jou !
Ik ben 1.76 en weeg 46.7 en wil graag naar de 42 kiloo .

Xx 13 jarig meisje

11 jul 2012, 00:07, Inez
11

nr 3: je bent goed van gewicht ;-)
nr 4: jij moet wat bijkomen ;-)
nr 10: jij moet zeker wat bijkomen :-O

ik zou ook niet meer afvallen hoor! een vriendin van me is 14, 166 cm en weegt net 40 kilo. dat is echt niet mooi en gezond hoor ;-) ik zou als ik je was net bijkomen. zo'n 5 kilo ofzo ;-) doe de bmi-test eens met je gewicht dat je nu hebt en met het gewicht waar je naartoe wilt. ;-)

ik wil graag wat afvallen: 14 jaar, 160,5 cm en weeg 60 kilo :'( ik wil er 10 af. :-D

11 jul 2012, 08:07, hallokes
12

je bent goed zoals je bent zelf worstel ik ook heel er met me gewicht maar dat is normaal als tiener.

11 jul 2012, 10:07, muurtjee
13

niet afvallen! bijkomen!! x

11 jul 2012, 16:07, Nietgoed,
14

Help me ik heb ook anorexia ik ben ongeveer even lang en ik weeg veertig kilo maar ik wil naar de 35kilo wie kan me helpen ik ben al veel te licht maar ik kan niet stoppen met afvallen. Help me

20 jan 2013, 00:01, Help
15

wouw, zo herkenbaar!
ik heb hetzelfde, tenminste, gehad.
wil nu juist aankomen, omdat ik mezelf echt niet mooi meer vind. ben nu 49 kg, en 1.72. wil nu iets 'voller' worden, misschien 55 kg.
ben ook wel weer bang voor...

super veel sterkte meid!
x

20 jan 2013, 12:01, Ladyinpink
16

Lieve, lieve schat,

ik weet dat het vreselijk zwaar voor je is om zo over je lichaam te denken. Ik heb zelf ook anorexia gehad, en weet precies hoe je je voelt.
Je voelt je dik en klote, en je wil een mooier lichaam zodat je weer van je leven kan genieten. Wat je niet ziet, is dat je het lichaam al hebt waar je zo hard voor werkt.

Wat jij wil, heb je al lang. Je kunt het alleen niet zien. Ik wil je alsjeblieft vragen om te proberen met 100 caloriën per dag meer te eten, zoals een boterham met philadelphia okee?

Ik weet dat dat heel van je is gevraagd, maar probeer het alsjeblieft! Ik ben iedereen die ik liefhad kwijtgeraakt door m'n anorexia nervosa, en nu nog steeds, elke dag heb ik er last van.
Mensen gaan je in de steek laten omdat ze niet willen zien hoe je jezelf vermoord. Dus eet alsjeblieft een boterhammetje meer, desnoods een cracker. maar laat ons alsjeblieft niet alleen.

Je bent een prachtig en bijzonder iemand, en jouw leven is belangrijk voor een hoop anderen.
Verlaat ons alsjeblieft niet!

Heel veel liefs en sterkte, Dahlia

6 feb 2013, 15:02, Dahlia
17

Liefie, je moet echt niet verder gaan. Jij vind jezelf misschien dik en zwaar maar je bent echt al veel te dun! Je moet jezelf niet vergelijken met die graatmagere meiden op tv. Waarschijnlijk hebben al veel mensen dat gezegd. Jij wilt mooi zijn, zeg je. Maar als jij jezelf bent en zelfvertrouwen hebt, straal je dat vanzelf uit. Je hoeft niet af te vallen om mooi te zijn! Van lijnen word je alleen maar chagrijnig en boos op iedereen. Je raakt iedereen kwijt, juist van wie je juist houd. Ik weet het, het is zwaar om te stoppen. Maar probeer alsjeblieft iets meer te eten.

Je kan het!

Veel succes er mee,
Merel

Ps: je kent mij niet

9 feb 2013, 10:02, Merel
18

meiden ga alsjeblieft hulp zoeken!!
dit is niet gezond!!

en niet denken wat boeit mij dat nou
want dat gewicht dat jij nu wil wegen wordt zo weer een paar kilo lager je bent nooit tevreden (ervaring)

X

17 feb 2013, 09:02, proud
19

Je titel anorexia klopt nie mijn broer heeft dat gehad en het is niet echt gezond om onder je normale gewicht te zitten.
Ik wou het eerst ook altijd maar weet je na een tijd dat ik dat probeerde werd ik nijdig op iedereen en keer ik hoofdpijn en als men vrienden iets lekker,s zaten te eten was het lastig dus ik zeg je doe het niet het is het niet waart en kijk op deze website er staant een artikel over als je te mager ben.
Veel succes.

17 feb 2013, 10:02, horseslover
20

ik ben 13 jaar 1.67 lang en weeg 39 is dat goed of niet

19 feb 2013, 01:02, sexygirl
21

hierboven ^^
je bent wat te dun
maar als je gewoon genoeg eet is er niks aan de hand ; )

X

19 feb 2013, 10:02, proud
22

Wanneer je eetstoornis bij de 40 uit is gekomen wil je lichter, het is nooit goed genoeg, je word er niet gelukkiger van. Wat zit erachter dat je zo graag nog lichter wilt zijn. Denk je dat mensen je leuker, aardiger, mooier vinden als je lichter en dunner bent? Ik zit zelf ook met een eetstoornis, nu in behandeling voor herstel. Ik had ook de gedachte dat ik gelukkiger zou zijn als ik lichter en dunner was, maar voor mijn eetstoornis was het nooit goed genoeg. De eetstoornis gaat wat hem betreft totdat je dood bent. Als je nou kijkt naar de leuke dingen in het leven, die je niet kan met een eetstoornis, zoek die motivatie en praat daarover. Je hebt vast dromen. En aankomen vind je vast eng en verschrikkelijk. Maar je blokkeert je dromen wanneer je je angst toestaat groter te worden dan je vertrouwen. Vertrouw erop dat er meer is dan een dunner lichaam. x

21 mrt 2013, 22:03, keyakinan
23

groot gelijk meid ik weeg 44 en ben 171 cm en 13 en ik wil ook naar de 40

22 mrt 2013, 00:03, dik kind
24

ik zal je 1 ding vertellen: ik ben 1.53 en weeg 41 kilo
ik probeer ook naar de 40 te gaan want dat is ook nodig vind ik zelf maar als jij dat doet dan eindig je uiteindelijk in een soort afkick centrum met een infuus aan je hand en dan kan het maanden weken of jaren lang nog duren voordat je daar echt niet meer hoeft te komen
jij moet het zelf weten maar ik zou geen zin in een ziekenhuis met iemand die elke dag weer met je praat en weer dat ******* infuus aan je hand. nou ik wens je dan heel veel suc6
xxx anoniempjeee

22 mrt 2013, 07:03, anoniempjeee
25

Je moet het zelf bepalen en beslissen dat is het BELANGRIJKSTE. Maar ik denk dat je mooi bent zoals je bent. En anderen maken zich denk ik gewoon zorgen om je. Want er zijn een hoop gevolgen als je tw weinig eet.

22 mrt 2013, 17:03, Loveyou
26

jij moet blij zijn want ik ben 11 jaar en weeg 34 kilo
en ben 1,50m dus wees blij

23 mrt 2013, 21:03, zomaar iemand
27

Ik ben ook zo eerst was ik 68 kilo maar nu 54 en wil 49 kilo zijn en iedereen zegt dat het ongezond is maurik wil het ggewoon xxx

8 jun 2013, 18:06, anoniem
28

hey, wil je er nog over praten? ik zit namelijk met hetzelfde gevoel, dus ik weet echt wat je meemaakt

24 jul 2013, 19:07, laura
29

het zou goed zijn om er eens met iemand over te kunnen praten, ik ben steeds bereid

24 jul 2013, 19:07, lauradecorte
30

Heb je ook een stem in je hoofd die zegt dat je alles moet laten liggen omdat je anders dik wordt? En vind jij dit je vriend?
BEDENK DAN PLEEAASE: zou een vriend je de dood in willen praten. Als je nog meer gaat afvallen ga je dood! Dus hou op. Besef dat je heel veel mensen hier pijn mee gaat doen! Dus begin alsjeblieft weer met eten!!!! Heeeel veel succes! Xxx

22 okt 2013, 15:10, xMeisjeX
31

Ik weeg 50 kilo en ben 1, 70 en me bmi is ook te laag . Er zijn een aantal mensen waar ik mee om ga die weten dat ik niet van eten hou . Ze weten niet dat ik bezig ben met afvallen. wil het liefst 45 wegen ik ben al 5 kilo kwijt woog eerst 55kilo maar toen zag ik dat me benen en me buik dikker werd.... toen dacht ik bij me zelf afvallen. En daar ben ik nu mee bezig tot dat ik op me droomgewicht zit

10 dec 2013, 00:12, anoniem
32

Hoi, ik heb anorexia wat kan k doen dat ik dikker word

19 mrt 2014, 02:03, geheim
33

hoi

je moet juist aankomen
want nu ga je naar de 40 dan naar de 35,30
en zo ga je maar door dus haal die gedachten
uit je hoofd want als je meer wilt afvallen kan je in het ziekenhuis terecht komen en ik denk dat je ook dat je je ouders dat aan wild doen

xxmij

1 apr 2014, 20:04, samantha
34

Ik heb precies het zelfde probleem.. Ik ben 16 jaar 1.58 m en 43.3 kilogram ik wil graag naar de 40 maar ik zie dat ik dunner word, het is niet goed

23 apr 2014, 23:04, Milena
35

Hey, ik weeg 52 en ben 1, 62 m lang en ik wil graag 45 kg wegen. Kan dat??

15 mei 2014, 07:05, eva
36

ik ben 173, 13 jaar en weeg 45 kilo. de meeste reacties over of ze gezond zijn zijn lichter dan ik, ik heb de diagnose anorexia gekregen. ik weet ook dat het heel moeilijk is in te zien dat je ziek bent maar deze ziekte verpest alles. ik ben al mijn vriendinnen kwijt, ik kan niks meer eten zonder schuldgevoel, ik mag niet meer sporten, etc. het is vreselijk. Als tip zou ik jullie graag meegeven dat je op internet veel testen kunt vinden om te kijken of je echt anorexia hebt. Dit heeft mij mijn ogen doen openen en me overgehaald hulp te zoeken. Ik ben nog lang niet genezen, ben ook nog bijna niks aangekomen, maar psychisch gaat het vele malen beter. Alsjeblieft begin niet met afvallen, als je begint kan je er niet meer vanaf.
heel veel liefs en succes x

15 aug 2014, 11:08, unicorn
37

Je moet niet verder afvallen!! Ik zit nu thuis, mag niet naar school en moet veel naar het ziekenhuis voor controles en bloedprikken. Dit alles omdat ik te weinig weeg. Ik ben 170 en 41 kilo, en heb hiermee in het ziekenhuis gelegen. Als ik kon zou ik de tijd terug draaien, en zou ik en nooit zijn begonnen met extreem afvallen. Iedereen gaat nu naar de kermis en stappen, maar ik mag dat weken niet. Ook heb ik een streng dieet dat ik moet volgen, en als ik dat niet binnen een bepaalde tijd doe geven ze me voeding via een slangetje. Als ik dit allemaal weiger word ik gedwongen opgenomen. Ik heb geen conditie meer, en mag niet sporten. En school? Ja, dat lijd er onder. Ook zit ik in een nieuwe klas, maar ik kan dus niet naar school om de meiden te leren kennen. Je moet jezelf dus afvragen of dat je dit er allemaal voor over wilt hebben

29 aug 2014, 11:08, Meisje
38

Ik ben 175 lang en 48 kilo en ik ben 14. Is dat gezond? Ik vind mezelf namelijk te dik :(

29 aug 2014, 14:08, fatty
39

Hee allemaal!

Ik heb elk berichtje gelezen, en de meeste mensen hier vonden zichzelf te dik. Ik weet dat het moeilijk is en dat ik niet de enige van de zovelen probeer je te helpen, maar ik hoop dat je luistert:
Je bent helemaal niet te dik! Te dun zelfs! Op foto's zie je altijd van die superdunne meisjes met een fantastische buik en ik WEET dat je dat ook wilt! Dat wil ik zelf ook!
Maar je moet jezelf niet uithongeren om zo dun te worden. Je wilt toch niet een wandelende skelet worden?
Een beetje vet is oke, geloof me. Beter dan dat je je ribben kan tellen zonder dat je je buik inhoudt.
Kijk eens in de spiegel, naakt. Helemaal. Kijk naar je benen, die vallen toch reuze mee??? En je buik ook??
Of wil je van die sprietige beentjes hebben? Twee wandelende stokjes, en dat is het??
Dat is helemaal niet mooi!
En je buik? Als je buik zo superdun is zal ik je vertellen dat je borsten ook niet zo groot worden!
Ik weet dat het moeilijk is te geloven, en dat je je na dit berichtje helemaal niet beter voelt. Maar probeer het toch. Meid je bent mooi zoals je bent. Wees jezelf. Straf jezelf niet zo als je een koekje hebt gehad. Je hebt helemaal geen energie meer als je niks eet. Dan val je na twee meter neer en word je wakker in een ziekenhuis met een infuus in je arm.
Luister alsjeblieft naar me en stop jezelf zo uit te hongeren. Je bent eigenlijk al te dun. Het is niet goed om zo'n laag zelfbeeld te hebben.
En jongens vinden het maar niks, zoveel botten. Ze hebben liever wat meer 'lichaam'.
Geloof in jezelf, meid. En eet morgen een pizza. xxxxx

31 aug 2014, 19:08, Pizza
40

Hoi, ik ben 1,76 en ik weeg 48,5 kg. Ik ben heel bang dat ik te dik ben... kan iemand me helpen???
En ik wil graag een manier hebben om sneller af te vallen...

17 sep 2014, 18:09, zegiklekkerniet...
41

Ik ben 17 (pas in december maar who cares) ik meet 172cm en weeg 45 KG. Ik word momenteel ambulant behandelt en ik haat het. Ja ik wil beter worden! Maar NO WAY dat mijn gewicht de hoogte ingaat.

10 nov 2014, 20:11, SecretBlogger
42

Ik ben ook zolang en weeg ook 45 kg, en ik wil ook afvallen, heb ik dan ook anorexia?

23 nov 2014, 11:11, Someonexx
43

Hoi

Iedereen luister wees blij mey je lichaam maar krijg geen anorexia doe er alles aan om dat ni te krijgen je kan er dood van gaan laat het los kom aan je bent te dun heel veel mensen Ijn hier te din ik zelf ben 146 en weeg 39 en dat is goed en gezond ik hben bij groene vak ik heb een vreinden ze is 152 en weegt nig 36 kilo dat is zo slecht ik zeg kom aan maar ze luistert nooit naar mij ik zou beter uitkijken want lijkt me ni zo leuk om anorexia te krijgen kom gwn aAn en ni naaar 40 kilo baan anders ben je echt ziek want dan wil je verder afallen en dan ko,t er een moment fat je nAr de ziekenhuis moet omdat je 15 kilo weegt en anorexia hebt en bijna doodgaat maar los het gwn op en doe je zelf dit ni aan want ik zeg het je
Het leven is een keer!

Kusjes zizi😘😘

27 dec 2014, 01:12, Zi
44

Ff over hiervoben ja volgens mij ga je het krijgen en heb je het ook! Meisje wees blij met wat je hebt en kom aan

Zizi xx

27 dec 2014, 01:12, Zizi
45

Ik herken het, ik weeg precies zelfde en heb zelfde lengte, en kwoog eerst 35 kilo, en toen ben ik aangekomen door sondevoeding naar de 40 , jaar later 45 kilo, en nu vind ik mezelf ook te dik weer ens, ma niet afvallen, moetje echt niet doen !

27 dec 2014, 14:12, R.
46

Hallo, ik ben 1m70 en weeg 49kg. Ik weet niet zeker of ik anorexia heb, als ik testen doe op internet zeggen ze dat ik anorexia heb. Kunnen jullie mij helpen? Ik voel mij ook heel onzeker over mijn lichaam en uiterlijk.
m.v.g.

31 dec 2014, 01:12, s.
47

ik weeg 34 en ikben 13 jaar oud ik ben 1 meter en 60 cm lang hed ik anorexia ? ik vind me zelf nog steeds te dik wat moet ik doen

7 jan 2015, 22:01, hooiknul
48

Ik ben een meisje van 14 zid heel erg met me zelf in de knoop vind me zelf zo dik ben 1,67. En weeg 44 kilo ik was aan gekomen omdat ik er graag van af wou me hele word er door overgenomen ben nu weer afgevallen en wil dat niemand er achter komd wat moed ik doen het is toch niet veel onder gewicht

14 jul 2015, 02:07, Anoniempje
49

Hey
Ik vind dat je je eigen mening moet volgen jij bent toch degene die er het meest over in zit en Ik vind het niet handig dat er een heleboel mensen zijn die zeggen dat als je wil afvallen dat je dan meteen anorexia hebt en dat als je anorexia hebt dat je en meteen doodgaat dat klopt namelijk helemaal niet Ik wil gewoon dat je moet doen waar jij je het beste bij voelt

31 dec 2015, 00:12, eva

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.