Help! Ik blijf een zwak hebben voor die jongen😭💀

Hey! Ik ken een jongen al sins groep acht, eerst mochten we elkaar totaal niet, maar toen we elkaar wat meer mochten en hij liever werd begon ik hem na een half jaar leuk te vinden.. 😭 Vooral na gesprekken en dat ik zag dat hij erg creatief nadacht over dingen en zijn mening vaak overeenkwam met mijn mening, hij werd ook accepterend. Toch is hij naast dat hij creatief is, erg lui, kinderachtig en niet mijn ding qua uiterlijk, en hij is niet schoon, ook niet vies maar onverzorgd. Helaas was ik toen toch heel erg verliefd en werd ik zo misselijk van de verliefdheid dat ik moest spugen, zo erg.. Ik bleef hem bijna een jaar leuk vinden, maar de laatste maand dat ik hem leuk vond kreeg ik een soort van lichte crush op een best mooie, gezellige Surinamer. Daarna weer op een ander, en ik snap niet dat ik die jongen leuk vond, eigenlijk het enige dat ik leuk en sexy aan hem vond was dat hij sportief was. Maar daarna bleef ik ik een zwak voor hem hebben, en hij uiteindelijk ook voor mij! Maar toen hij mij leuk begon te vinden na mijn interesse naar hem begon ik hem niet meer leuk te vinden, maar hij werd ineens heel verliefd op mij. Toch was ik zo blij dat ik die onbereikbare jongen verliefd kon hebben, en ik overwoog het toch, want ik was al zo vaak verliefd op hem of aan het crushen. Maar ik vond hem toch onaantrekkelijk worden, dus ik wilde hem niet meer. Hij werd zo soft, en geobserveerd wat zo duidelijk was dat ik daarop afknapte, en ook steeds meer op zijn uiterlijk. Maar nu zien we elkaar weer en ik deed gelijk aardig tegen hem en het voelt alsof we hele goede vrienden zijn, en ik heb het idee alsof ik weer een zwak voor hem heb, en dat haat ik, al helemaal omdat hij uiteindelijk met een meisje ging die ik niet wil vergelijken met mij. Wat zou ik eigenlijk hiermee moeten doen? Ik fantaseer ook over hem.. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik geen zwak meer voor hem zou hebben? En anders hoe ik hem misschien kan fixen? Al wil ik hem eigenlijk gewoon niet en zal ik mezelf haten als ik door hem ontgroend wordt en hij mijn eerste vriendje is.. Maar bij mij is het of, of en niet er tussen in in dit geval.

Alvast bedankt voor jullie advies. 💙

19 jan 2022, Yvette


Reacties

plaats reactie
1

Ok, dat is een heel lang verhaal. Maar in ieder geval wil ik je er wel bij helpen:
1. Probeer die jongen zoveel mogelijk te ontwijken, want diegene gaat alleen voor het uiterlijk en niet hoe je vanbinnen bent.
2. Praat hierover met iemand die je vertrouwt waarvan je het zeker weet. Dat helpt heel goed.
3. Als je hem toch tegenkomt zeg dan niks maar loop hem gewoon voorbij en ga bijvoorbeeld met je vriendinnen praten.
4. Ik ben zelf die leeftijd ook geweest dus op die leeftijd zou ik nog absoluut NIET aan een relatie beginnen, zorgt alleen maar voor stress en liefdesverdriet en op die leeftijd moet je gewoon heel erg genieten van het leven zelf! Op die leeftijd gaat namelijk elke verkering uit.

Dat was het! Heel veel succes en sterkte ermee! Je kan het!! Ik weet het zeker!

28 jan 2022, 23:01, Anoniem
2

Dank je wel! 💙

29 jan 2022, 18:01, Yvette
3

Volg je hart

7 jun 2022, 02:06, Nic

Reageer

Wil je een bericht ontvangen als er een nieuwe reactie is?
Login of registreer