Help ik ben zo bang!

Hoi lieve mensen, ik ben zo enorm bang. Ik durf nu ook geen popcorn te eten of te computeren, dus misschien ga ik weg van 99 gram omdat ik bang van die schermen ben. Ik ga ook tegen mijn ouders zeggen dat ze geen vis moeten eten alles van de co2 is gevaarlijk. We moeten echt een nieuwe aardbol hebben. De wereld is gemeen ik ben zo bang. En soms ook van die enge mensen dat er een overval word gepleegd. Ik durf het niet en ik wil ook niet meer die vuile lucht inademen. Soms rijs ik met de bus want ik woon best ver van school. Maar dit is vies ongezond. Ik wil op en andere leefbare planeet oneindig leven. Trouwens ik ben ook bang van de zon (dat die ons opeet) En ik geloof dat je opnieuw kan leven. Maar nu ben ik bang van mijn mobiel ook en de zon. Help me alsjeblieft liefs Eva ik hou van julie

8 jul 2017, Eva


Reacties

plaats reactie
1

Haha leuke fantasie !!!!

8 jul 2017, 10:07, Stresskop
2

beste Eva
C02 komt niet in vis wel komt het in de lucht ,je kan vis kopen die duurzaam is (als je dat wilt) en in vis zit heel veel gezonde dingen.
Als je niet meer dan 2 uur per dag achter het scherm zit is de kans kleiner dat je last van ogen krijgt.
En Eva eigenlijk ik snap het door de klimaatveranderingen kan het stom zijn maar eigenlijk vind ik : er zijn zoveel problemen in het leven en als je weg gaat ontvlucht je het.
En dat je mensen die een overval plegen ook echt direct tegenkomt is hartstikke klein.
De zon kan dat onmogelijk doen de aarde opeten omdat :
1 : De zon is geen levend organisme.
2 : Door klimaat veranderingen word de planeet warmer maar als je zelf met heel wat anderen een project start tegen klimaat veranderingen wie weet wat er gaat gebeuren.
Ps de zon geeft je ook vitamine D dus je moet de zon ook weer niet ontlopen.

8 jul 2017, 10:07, juliatje.
3

Bedankt

8 jul 2017, 11:07, Eva
4

graag gedaan.
Veder nog hulp nodig ?

8 jul 2017, 12:07, juliatje.
5

Weet ik niet. Maar de rode reus is ook zo eng die kan ons niet opeten of wel? Maar ik ben een beetje bang als ze een wapen hebben kan ik niet veel doen. Maar verder heb ik wel kracht want ik heb een normaal gewicht. Ik sport ook dus ben niet heel bang. Maar wel van de zon die kan je niet verslaan.

8 jul 2017, 14:07, Eva
6

Eva Whut. De zon helpt ons juist! Als de zon er boete as geweest waren we allang dood en was deze planeet onleefbaar. De zon zal op een dag een keer ten onder gaan, maar dat komt pas over honderdduizenden jaren. No worries. Maar je hebt wel gelijk dat de aarde f*cked is

9 jul 2017, 12:07, Tja
7

Mars kan ons nooit opeten omdat Mars best ver is en Mars een hele andere baan draait.

9 jul 2017, 13:07, juliatje.
8

Maar waarom kom jij niet hierheen, ik ben opgenomen vanwege suïcidaliteit en zit tussen allemaal gekken die hetzelfde denken 😂

9 jul 2017, 18:07, Cato
9

Lieve Cato, eng hé. Sterkte

10 jul 2017, 13:07, Eva
10

Ik krijg nog hulp zeggen ze, ik moet ergens naar toe zodat ik minder angst heb. Ik kan ook een angstprobleem hebben door ondergewicht. Maar ik krijg hulp voor ''overbodige angst'' het is toch gevaarlijk. Ik ben vooral bang voor de dood. Dat is mijn allergrootste angst. Maar ik heb ook hoogtevrees. Maar dat is niet erg heel veel mensen hebben dat. De dood is ook best voorkomend. Maar voor de ruimte? Nee dat snap ik. Maar toch ben ik daar heel bang van. Ik ga er toch aanwerken. En ik krijg ook hulp. Mijn vrienden vinden het raar wat ik zeg. Was er maar vrede. Geen criminelen en die boeven gaan dood. Naar mijn straf wel. Mensen doden is echt ***😡

7 aug 2017, 09:08, Eva
11

Oké raak niet in paniek ofzo als ik dit zeg , ik bedoel dit goed maar er zijn heel veel exo planeten in het universum (planeten die om een ster draaien niet de zon ) ook weer een paar duizend en daar kan best slim leven tussen zitten alleen al willen ze onze planeet over nemen of niet.
Hier een paar dingen waardoor ze het niet kunnen :
1 De tecnologie is niet goed.
2 Ze weten niet dat we er zijn.
3 Ze vinden aarde niet leuk dus willen ze er niet komen.
4 Ze zijn bezig met hun eigen problemen op hun aarde.
5 Ze zijn bang voor ons.
En er kunnen nog andere redenen zijn maar de afstand tussen een planeet en aarde noem je lichtjaar en dan als het tussen die planeet bijvoorbeeld en aarde 88 lichtjaar is dan is het op die planeet ook een heel ander jaar en misschien is het leven daar nog niet ontwikkeld !
En meteorieten verbranden normaal in de dampkring en alleen binnenkort komt er een meteoriet aan die een gevaar voor aarde is maar die kans is heel klein dat die op jou terecht komt want hij is ook weer niet groot genoeg om de aarde echt te verwoesten en die meteoriet kan net zo goed in Rusland terechtkomen en dan op een plek waar niemand leeft dat heb je soms daar.
good luck Ps mediteer anders om rustig te worden.

7 aug 2017, 10:08, juliatje.
12

Lieve Julia, lief hoor. Bedankt nog voor je hulp. Ik weet alleen niet wat lichtjaren zijn. Ik denk dat dit gewoon een kinderangst is. Ik geloof wel dat er een nieuwe planeet komt. En nieuwe levens. Maar ik leef in het nu. En ik kan mijn angst niet beheersen. Maar ik kan het wel minder maken.
- Naar iets leuks kijken of denken.
- Praten over de angst
- Mezelf goed verzorgen
De criminelen zijn gewoon dom en laf, een muts dragen. Echt heel sneu. Maar ik ben slimmer dan hun. Al hebben ze een geweer. Ik heb ook nep geld en geluksstenen die ik kan gooien. Ik kan van alles doen met ze, en het is nog leuk ook. Ik had altijd een crimineel willen pakken. Maar kleine kans dat ze komen in jou/mijn/haar/zijn huis. Ik laat het maar gaan. Ik wil niet onnodig stressen. Lief dat jij zoveel helpt hier. Ik snap het niet jij bent wel heel slim, liefs Eva

7 aug 2017, 15:08, Eva
13

Nou ja in de ruimte hoe veder de afstand van een bepaalde planeet van de aarde is dan verschillen de jaren daar steeds meer.
Hier een voorbeeld planeet A is heel wat lichtjaren vandaan en daarom is het op die planeet het jaar 46.
En hier nog een voorbeeld op planeet B Kijken ze nu naar de aarde met een telescoop alleen doordat de planeet heelveel lichtjaren veder is zien zij op onze planeet holbewoners.

7 aug 2017, 18:08, juliatje.
14

En bedankt en succes.

7 aug 2017, 18:08, juliatje.
15

Oké vandaag hadden we het over de plofkip. En de varkens en koeien. Toen ging ik op youtube kijken of er filmpjes waren. Ik moest echt huilen, ik vind dat zo zielig. Ze worden verwond en gekookt. En in de la gegooit en mishandeld. Ik moest echt huilen. Ik wil vega zijn. Maar wat moet ik doen? Ik ben zo verdrietig, dit is echt zo stom. Die mensen moeten echt straf krijgen......

30 aug 2017, 19:08, Eva
16

Lieve eva,
Het enige wat jij mpet doen is je.niet zo druk maken. Er kan vanalles gebeuren, maar dat is te veel om op te noemen en als je je daar allemaal druk over gaat maken, dan wordt je echt heel ongelukkig. Je moet het loslaten. Je kan wel vegetarisch, dat is heel goed, maar vermijd zulke filmpjes die je alleen maar verdrietig maken.

En trouwens, je geeft iedereen zo goed tips en helpt heel veel mensen. Gebruik de tips die je geeft zelf ook!! Sterkte
Xx danseresje💗

30 aug 2017, 22:08, Danseresje
17

Lieve Danseresje, bedankt. Maar die angsten kan ik niet goed loslaten. En als ik ze los laat krijg ik weer nieuwe. Ik denk al heel lang na over geen vlees eten. En het is nog goed voor moedernatuur ook. Ik ga dan geen filmpjes bekijken. Ik word er inderdaad boos, verdrietig, bang van. Jij hebt mijn veel geholpen bedankt voor je tips. Ik ben trouwens op school. Maar bedankt

31 aug 2017, 11:08, Eva
18

F* help!! Ik ben zo bang van IS dat ze kinderen wat aandoen of lieve onschuldige mensen of familie en lieve mensen die ik tegen kom. Ik haat de dierenbeul. En het word bijna nooit besproken. Met een %^$&% MES IN EU VERKOPEN IN BELGIE EN NEDERLAND VERKOPEN ZE MOORDWAPENS. Messen, pistolen, auto's, gif. Dat verkopen ze in NL en BE help ik ben zo bang! Lieve meiden nog bedankt.

31 aug 2017, 19:08, Eva
19

Eva ff serieus je moet niet bang zijn je moet genieten 💘

31 aug 2017, 21:08, doeio
20

Lieve eva, ik weet niet zo goed hoe ik je hiermee kan helpen. Want je bent bang voor alles wat kan gebeuren. En iedereen kan 100000x zeggen dat je dat niet moet zijn, maar dat helpt natuurlijk niks, je kan het niet zo 123 loslaten, dat begrijp ik wel. zo werkt dat niet ib je hoofd. Het is goed als je er met je psycholoog over praat dus doe dat vooral. Je doet het goed, bedenk dat. Probeer te focussen op leuke dingen, bv dansen dat je leuk vind. Meer kan ik er niet over zeggen

Veel sterkte en liefs, danseresje

31 aug 2017, 22:08, Danseresje
21

Lieve Danseresje, sorry maar ik ben zo blij dat je er bent op 99 gram. Heel lief om me zo te steunen. Ik heb alleen die filmpjes gezien. Maar ik heb zoveel vragen. Ik heb geen 10 angsten maar mijn angsten die ik heb zijn om:
- Voor schut te staan.
- Dood te gaan om een pijnlijke wijze.
- Dat lieve onschuldig dierbare mensen dood gaan.
- Dat ik ons huis kwijt ben.
Maar ik haat het dat er wapens in NL en BE worden verkocht. Messen, nou daar kan IS ons mee doden. En het is zo heftig. De slachtoffers blijven zo bang en droevig daar zonder zich te verdedigen. Ik ben heel bang. En ik weet echt dat het niet kan gebeuren en dat de polietie slim kan zijn. Maar opsporing verzocht verteld dat de polietie het niet goed doet. Vermoorden is het ergste wat je kan doen. Dat is te erg om op de wereld te hebben. De wereld is te hard voor lieve mensen en die slachtoffers. Maar ik heb ook veel vragen.
- Is het echt wat er gebeurt in die filmpjes?
- Hoe vaak komt het voor?
- Waarom doen ze dat?
- Kan je nog wat tegen de dood doen.
- Leef je dan nog?
Ik ben heel bang, maar wel minder.

1 sep 2017, 16:09, Eva
22

Hey lieve mensen. Ik ben zo blij met 99 gram. Danseresje, lief kind ben jij ook. Je hebt me echt geholpen. Ik heb nog even gechat. En ik ze hebben verteld dat het nep is. Of IS filmt het om ons bang te maken. En ga altijd vechten. Ga nooit stil zitten. Je kan of niks doen of een kampioen zijn. Je moet durven. De filmpjes zijn nep om ons bang te maken. En het gebeurt bijna nooit. Ik ken alleen mijn neef. Maar die is alleen bestolen denk ik. Geen moord denk ik. Ik ben zo blij dat jullie me helpen. Waarom zoek ik het op? Echt dom. Maar ik wil ze echt bedanken.

1 sep 2017, 18:09, Eva
23

Lieve eva,
Super lief dat je zegt dat ik ook echt help. Daar word ik zelf ook veel zekerder van. Als je mog vragen heb ofzo of je wilt even je hart luchten mag dat natuurlijk altijd!! Xxx danseresje

1 sep 2017, 20:09, Danseresje
24

Eva heeft gelijk.
Uiteindelijk zal een van de 'ingrediënten' van de zon opraken en wordt het een rode reus en zet de zon uit en dan zijn wij uitgeroeid. Maar dat is grote kans pas over 3 miljard jaar. Dus Eva, de zon zal ons niet opeten.

En qua milieu, het is bewezen dat er over een tijd weer een ijstijd komt (milankovic variabelen, aardrijkskundelessen vet handig) maar dat is pas over 1000 jaar grote kans. Het is wel zo dat als Trump doorgaat met zijn 'ah fk t milieu' instelling dat er wel meer orkanen en regen en onweer en water komt overal. Zelfs de permafrost op de noordpool smelt al (fk de mensheid voor dat). Dus het zou kunnen dat we over 50 jaar in een overspoeld nederland zitten maar dat is een zorg voor over 50 jaar. Dus niks om je zorgen over te maken

2 sep 2017, 15:09, Cheril
25

Lieve meiden bedankt. Lieve Danseresje, mooi dat jou dat ook gerust maakt. Ik was ook heel bang. Maar
1- je moet het niet opzoeken
2- het is om bang te maken
3- het gebeurt bijna nooit
En jij mak ook altijd komen voor hulp, je hebt me echt geholpen. En jij bent zo lief hier op 99 gram.
Lieve Cheril, bedankt. Maar ik ben nu half bang. Het is een angst en er komen nieuwe planeten. Maar over de noordpool. Help, ik wil niet overstromen. Maar een ding NL en BE is ver van Rusland. Maar de aarde bestaat uit 70% water. Er komen toch oplossingen hoop ik. Maar de zon gaat het misschien niet kunnen. Ze eet ons hopelijk niet op. En de aarde kan ook groeien. En anders gaan de lieve wezens en mensen naar een betere wereld. Ik ondervraag het nog.

2 sep 2017, 16:09, Eva
26

PLEASEE zeur niet zo Eva! Je bent 13 omg...
Als het gebeurd ben je dood wat is daar erg aan? En het komt heus wel goed. Please ik erger me echt dood aan jou!

2 sep 2017, 17:09, Doenja-Nora
27

Dood is wel erg hoor.

2 sep 2017, 17:09, Eva
28

Ik ben gewoon bang. Doe wat vriendelijker, leef een beetje mee.

2 sep 2017, 17:09, Eva
29

what als iemand dood gaat is dat het ergste wat er kan gebeuren. Zeker als het niet uit ouderdom gebuert maar uit een hele enge gemene groep IS of slachates. De mensen van het criminelen zijn echt TEVW te erg voor woorden. Ik heb ook wel angst voor die mensen en ik ben 15. Je bent niet te oud voor angst. Maar ik ben heel bang voor spinnen. Ik ga geen vrienden zoeken met onbekende. Maar nu doe ik leuker. Ik zie het ook in. Maar anoniem kan iedereen. Iedereen heeft een angst. De ene voor spinnen. Ik let ook beter op me spelling. ik ben trouwens bang voor spnnen en dood en me nachtmerries. En IS is raar of de slachter's of de boeven wij niet.

2 sep 2017, 18:09, tamaraaaa
30

Lekker negeren eva wat doenja nora zeg. Zij weet er niets vanaf if begrijpt jou gwn niet. Maar ik wel hoor!! Heb vertrouwen in hezelf en de wereld. Het komt goed. Denk aan leuke dingen, focus je daarop. Als je je focust op de dingen die je leuk vindt, dan vind je jezelf en ben je onoverwinnelijk!! Xx danseresje

2 sep 2017, 20:09, Danseresje
31

Hey Eva ik wil je niet bang maken maar er zijn een soort van weer manipuleer dingen in Mexico (waarschijnlijk ook in andere plaatsen in de wereld)
Nou ik weet niet of je heb gehoord hebt van die orkaan Harvey maar die mensen in Mexico van die weer manipuleer dingen hebben de orkaan veel erger gemaakt en misschien denken mensen nu wtf maar hier het bewijs WHAT CAME OUT OF HURRICANE HARVEY 8/28/17
Kijk het filmpje maar op Youtube.
Maar misschien kan het ook tegen klimaat verandering worden gebruikt.

3 sep 2017, 08:09, juliatje.
32

Lieve Danseresje en Julia, bedankt. Ik ga Nora inderdaad negeren hoop ik. Lief dat je me begrijpt. Heel lief van je.
Lieve Julia, ik schik er niet echt van. Maar bedankt allebij.

3 sep 2017, 09:09, Eva
33

Whut ik meen het gwn hoor! Het is de waarheid. En ik begrijp je dondersgoed want toen ik 3 was had ik dit ook 😰

Ohhhh dis!!!

Je bent echt een aansteller sorry hoor
en ik heb gedragsproblemen daar ben ik toch ook eerlijk over 😤

3 sep 2017, 12:09, Doenja-Nora
34

Oké

3 sep 2017, 15:09, Eva
35

Hey Eefjeee💙,

ik begrijp je wel hoor, maar wat Doenja-Nora zegt begrijp ik ook. Ze zegt het wel echt veel te grof, daar niet van, maar ik ben het met haar eens. Je bent geen aansteller, je bent gewoon een beetje te bang. En dat kunnen mensen verkeerd opvatten. Zoals Doenja-Nora. Zij laat wel iets te veel haar mening horen maar ik snap haar ergens wel. Sorry.

Luister, iedereen is wel eens bang. Dat is logisch. Alleen wat je ermee doet is aan jezelf. Sommige mensen weten niet wat ze ermee aanmoeten, en ik vermoed dat dit bij jou ook het geval is.

Er gebeuren erge dingen op aarde ja. Het kan zomaar voorbij zijn als je op de verkeerde tijd op de verkeerde plaats bent. En je hoord verschrikkelijke verhalen van sommige mensen. Maar toch is het zo dat je niet alleen maar heel bang kan zijn en alleen maar moet zeggen "Ohhhh ik ben zo bang!" Want zoals ik zei, het kan zo voorbij zijn. (Maar die kans is klein, meid. Echt waar) En omdat het dus zo voorbij kan zijn moet je ervan genieten. Je kan ieder moment een hartstilstand krijgen, echt waar! En iedere gek kan rare dingen doen, echt waar! Je moet niet alleen maar bang zijn, want dan geniet je nergens meer van. Stel je toch voor dat je niet meer normaal lekker met je moeder/vader, zus/broer of vriendinnen/vrienden kan gaan shoppen omdat je zo bang bent dat er een aanslag gepleegd wordt. Echt Eva dan heb je geen leven meer!
En stel, de aarde vergaat opeens. Dan is er niets meer. Dus dat is toch ook niet zo erg? Je merkt er niets van en er is niemand die verdrietig is om jou dood. Het klinkt heel hard maar het is wel de waarheid. Daarbij, jij steld niets voor in een groot omniversum. Eigenlijk als je goed nadenkt zijn wij mensen maar een soort poppetjes. Alleen wel poppetjes die de aarde kunnen verwoesten.

Dus lieve Eef, (en alle anderen)
je kan er niets tegen/aan doen. Je kan bang blijven zijn maar het leverd niks op en maakt het leven alleen maar zwaarder. En het is heeeeel toevallig als precies wanneer jij ergens loopt er daar iets gebeurd en jij dood gaat.
Natuurlijk is iedereen er bang voor, vooral tegenwoordig lijkt het. Maar er worden nu zelfs nog minder aanslagen gedaan dan vroeger meis! En niet te veel aandacht geven aan terrorisme, dat is alleen maar wat die terroristen willen bereiken.

Dus wees niet te bang. Zet je over je angst heen. Denk aan leuke dingen. 👍 Wees jezelf. Als je dan bang bent, kijk dan in de spiegel en zeg: "Kijk mij hier staan. Wat stom dat ik bang ben, dat is helemaal niet nodig" En ga wat doen waarmee je aan wat anders denkt🤔 💗 .

XXX

3 sep 2017, 18:09, Appelflap
36

Hey lieve Appelflap, (en de andere) bedankt. Ik hoop dat ik er wat aan heb. De filmpjes zijn ook om bang te maken. Maar dan nog vind ik het ***dat ons lichaam zo zwak is. En de zon bekend. En later een reus. Ik geloof ook in meer leven's. En er komt een beter even. Je hebt gelijk. En wij zijn ook poppen. 7 miljard of meer. Dus ik snap het, maar ik wil het beter hebben. De bio-industrie, Is. Vooral de dood. Maar ik moet ook genieten. Lieve meiden bedankt.

3 sep 2017, 19:09, Eva
37

Bedankt Eva en Appelflap goed bericht.

4 sep 2017, 07:09, juliatje.
38

Dat klopt, je hebt toch gelijk. De kans is heel klein, en als die kans er is kan je het gewoon overleven, of mensen helpen me. In ieder geval, ik heb wat aan jullie. De bezoeker's en mensen die chatten zijn zo mega lief. Ik ga er echt niet na kijken, en jullie hoop ik ook niet. Ik ga alleen na leuke dingen kijken. Niet zon gek k*t filmpje op een domme site. En het is mijn hooft. Ik moet het van me stem. Mijn hooft haat me. Niet om me uiterlijk als vele maar om me innerlijke kant. Ik denk dat ik zelfs van buiten mooier ben dan vanbinnen. Ik vind me ondergewicht 17,2 niet mooi. Of me licht blond ik wil langere haren. Ik wil kleiner zijn en lichtere ogen. Dus over mijn uiterlijk
- Lichtere ogen.
- Langere haren.
- Kleinere lengte.
Maar mijn binnenkant is niet mooi omdat:
- Ik basis doe.
- Ik snel bang ben.
- Ik zie anders door autisme.
Dus daarom wil mijn stem me straffen door enge dingen te kijken. Ik voel me altijd schuldig, ook tegenover mijn ouders. Die moeten er tegen op kijken. Mensen denken dat ik nao heb. Maar mijn vriendin heeft dat en ik niet. Ik ben bang van de dood. Maar dat is het zeg maar. Of bang om te falen. Maar 2 is niet heel veel. Wat is jou angst? Liefs Eva.

4 sep 2017, 19:09, Eva
39

Hey Eefjee,

het kan ook doordat je autisme hebt dat je zo bang bent en zo blijft hangen in die angsten. Ik heb de ervaring met autistische mensen dat ze zich erg op een ding richten. Bij de een is dat gewoon zijn hobby zoals een cello of hockeystick, maar bij jou is dat dus angst. Daar lijk je wel obsest (iknow mijn spelling is echt sleeeechtt 💓) mee. Sorry. Maar je moet jezelf erover heen zetten en dat doe je niet door te reageren op mijn reactie met allemaal dingen waar je nog meer bang voor bent!
XXX

4 sep 2017, 20:09, Appelflap
40

Lieve Appelflap, jou spelling is niet slecht hoor. Ja je hebt een obsessie voor leuke dingen zoals liefde, of slechte dingen. Maar ik heb zoveel obsessie's, maar ik ben niet onzeker denk ik. Ik heb al met een dokter een afspraak gemaakt. Maar die komt nooit uit. Huge

6 sep 2017, 13:09, Eva
41

Nu ben ik weer heel bang. Ik zocht weer dingen op over koeien en plofkippen. En wakker dier. Nu zag ik het weer in een filmpje. Ik ben echt dom, waarom zocht ik het op? Ik tril helemaal. Dom kind dat ik ben. Ik heb het opgezocht. En ik hoef helemaal niet te weten hoe dat gaat. Waarom ben ik zo bang? Steeds hoor ik een stem die me verwaarloost. En ik weet hoe de dierenbeul gaat. En nu ben ik bang dat dat bij waardevolle mensen en dieren gebeurt. En bij mijn. Maar een vraag, waarom zetten mensen die enge filmpjes online? Ik heb het weer in mijn hooft. En IS en de dierenbeul is nu mijn grootste angst. Ik ga straks maar chatten.

16 sep 2017, 12:09, Eva
42

Succes je kan altijd geen vlees eten.

16 sep 2017, 18:09, juliatje.
43

Klopt, vreselijk hoe het gebeurde in die film. De koeien waren bang en heel veel pijn deed het. Mijn ouders hebben een Mes help. Misschien willen ze iets doen.

16 sep 2017, 19:09, Eva
44

Hee lieve Julia, ik kan er echt niet meer tegen om al mijn verdriet en woede verborgen te houden. Op school laggen ze me uit. Ik wil ook vrolijk zijn, en normaal leven. Niet steeds met angsten. Ik wil gewoon lol hebben, plezier maken. Niet steeds na me stem luisteren. Ik wil ECHT LEVEN. En me GF (good friend) heeft nao. Zij wil ook leven. Maar wat ik wel gek vind is dat ze nu wel plezier wil maken, omdat ze na een bruiloft gaat. Daarna wil ze wel verder. Zij wil dood, en ze wil anorexia, om gezien te worden. Echt heel erg, ik maak me zorgen. En ik ben bang dat dierbare en ik zelf dood gaan. En op pijnlijke manieren bv een mes, verbranden ect. Ik durf niet meer. Maar zo wil ik niet leven. En hulp is zwak, en het kost geld. Mensen denken dat ik wil spijbelen dan.

16 sep 2017, 21:09, Eva
45

Dan denken ze dat maar ,je moet je niet aantrekken van mensen anders is leven soms een stuk moeilijker.

17 sep 2017, 07:09, juliatje.
46

Ja, je hebt daar wel een punt op. Maar zo ga ik nooit vrienden maken.

17 sep 2017, 08:09, Eva🌈
47

Soms zijn er belangrijkere dingen in het leven.
Ik heb een goede vriendin en zij heeft snapchat en nog meer van zulke dingen alleen ik vind dat totaal niet leuk en ik heb er geen tijd voor en zelf wil ik niet teveel achter een beeldscherm zitten.
Maar als ik er tijd vrij voor zou nemen dan heb ik geen tijd bijna om echt goed te leren voor school dus ik moet keuzes maken.
Maar als ik het zou nemen dan zou ik wel een betere band met haar hebben omdat we wel weinig hebben wat we beiden leuk vinden.
Soms moet je moeilijke keuzes maken en anders je kan altijd met mij of iemand anders praten hier dus je ben nooit alleen maar probeer het in evenwicht te houden dus en je vrienden en jezelf.

17 sep 2017, 12:09, juliatje.
48

Je kan er toch allemaal niks aan doen, dus je kan je wel overal zorgen om maken maar het helpt niets. Denk aan de positieve dingen, shoppen met je vriendinnen of een nieuwe film die uitkomt in de bios. Don't worry be happy❤️

17 sep 2017, 14:09, Mai
49

Hee lieve Mai 💘 bedankt je hebt wel gelijk. Ik moet ook gelukkig zijn. Maar ik ben zo bang voor de dood. En ik zou wel wat willen doen. Maar als ik bang ben heb ik ook geen leven. 👄 Big Huge
♡.♡💅

17 sep 2017, 14:09, Eva🍹
50

Eva dood gaan is de bestemming van elk levend wezen.
Probeer een gezond leven te lijden en bereid je voor als er echt iets naars gebeurd maar probeer niet te beschermend te zijn met het leven want dan bescherm jezelf van het leven en anders krijg je als je 83 bent geworden ofzo en dood gaat een nieuw leven op een verre planeet en daar zijn dan weer geen mensen met terroristische ideeën je weet het nooit maar blijf positief want je leeft maar een keer jou leven.

17 sep 2017, 17:09, juliatje.
51

Hey lieve mensen,
ik heb nu altijd een stem in me hooft die zegt wat ik moet doen. Het zijn hele k*t opdrachten. En ik durf het niet aan te spreken. Al 2 jaar heb ik dit, en nu ben ik er zo klaar mee. Hulp werkte ook niet. Ik weet het niet meer.

27 okt 2018, 18:10, Eva🎆
52

misschien kom die stem door een trauma?

27 okt 2018, 20:10, juliatje.
53

Ja dat denk ik wel.

27 okt 2018, 22:10, Eva🦋

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.