Help hoe krijg ik verkering

Oké

Dus

Help

Er zit iemand op de schaatsclub en ik vind hem leuk alleen het probleem is:
1. Ik weet zijn achternaam niet
2. Ik heb geen nummer of insta
En ja hoe moet ik zijn insta vragen als ik zijn nummer vraag is het echt zo van ik vind je leuk Ofzo en het grootste probleem is hij schaats nu bij een ander groepje als voorheen en kan nu niet echt met hem praten want dan denkt iedereen dat we iets hebben

Eerst reden we samen altijd rondjes maar toen de smoes van jullie zijn samen gekomen was kon dat niet meer en mijn vader en zijn moeder rijden ook op de baan dus kan moeilijk heel erg in het openbaar gaan praten

Help hoe zorg ik ervoor dat ik meer van hem te weten krijg ofzo er is een iemand op de ijsbaan die het weet voor de rest niemand hoe raak ik met hem aan de praat we kunnen het goed met elkaar vinden en zijden eerst altijd we zijn gewoon vrienden maar ik voel meer hij ook i dont know hebben jullie tips op weer gezellig aan de praat te komen ( toen we samen rondjes reden ben ik veel van hem te weten gekomen hoe hij dingen vind maar nooit gevraagd waar hij woont ofzo hij weet wel waar ik woon we komen elkaar bijna elke dag tegen op de fiets)

Do you have tips pls

27 okt 2020, Meisje13inlovewithboy


Reacties

plaats reactie
1

Hi!
Er is helaas geen 1.2.3. stappenplan naar een relatie. Als dat zo was geweest, zou het wel heel makkelijk zijn ;)

De basis, is zoals met veel, altijd communicatie. Je schaatste vroeger vaker met hem, dus het is toch geen gekke vraag of hij een keer samen wilt trainen? Hij is geen vreemde en je hebt al contact gehad. Het zal echt niet overkomen als een gekke vraag.

Natuurlijk kan je gewoon om zijn nummer of insta vragen. Dat is toch gewoon een hele normale vraag? Je zou het kunnen doen als: "Hay lijkt het je leuk om eens samen te trainen, zoals we wel eens deden" als hij dan ja zegt kan je zijn nummer vragen om een afspraak te maken :)

Het is helemaal niet erg als dat overkomt als "ik vind je leuk". Dat is namelijk ook gewoon de waarheid, als jij net doet alsof je een normale vriendschap wilt, wordt dat later alleen maar lastiger om te uiten dat je meer wilt. Daarnaast weet je ook meteen of hij je ook leuk vind. Uiteindelijk is dat wat je weten wilt, toch?

Dit soort stress moet je gewoon laten gaan, gewoon jezelf zijn :)

ps. je verhaal was wat moeilijk te lezen. Punten zouden helpen...

29 okt 2020, 16:10, pannekoekje
2

Oké bedankt voor de tips, en zal op punten letten volgende keer.

29 okt 2020, 22:10, Meisje13inlovewithboy
3

Hallo Meisje13inlovewithboy, wat is er zo erg aan als iedereen het ziet dat je met hem praat? Wees nit schuw gewoon beginnen met praten in begin over iets heel normaals, geen idee de wanneer hij de volgende keer komt schaatsen en dan per gesprek langzaam steeds meer met hem praten. Success!

30 okt 2020, 21:10, Meisje12

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.