help dit voelt niet goed

hallo

ik heb al een tijdje een vriend die mij slaat en schopt en me op de grond gooit als ik niet wil roken blowen of drinken ofzo dan word hij helemaal kwaad maar ook als ik geen zin heb in sex ofzo ik weet soms niet wat ik moet doen... ook had ik laatst geen zin dat hij me befte enzo toen zei hij oke dan gaan we neuken toen zei ik nee ik heb er gewoon helemaal geen zin in. toen werd die helemaal boos en ging die me slaan en binde hij me vast zodat hij wel kon beffen enzo en toen ging hij met zijn penis mijn kont in dit vond ik echt niet fijn !! wat moet ik doen ?

bedankt voor het lezen

groetjes kiekeboe

27 jan 2013, kiekeboe


Reacties

plaats reactie
1

O_O DAMN!!! GIRL!!! Ga hulp zoeken! NU! OP DIT VERDOMME MOMENT!!!

28 jan 2013, 16:01, kweenie had zin om te schrijve
2

mee eens!

28 jan 2013, 17:01, LD
3

Echt aan mensen om hulp vragen je leven hangt er vanaf.

28 jan 2013, 18:01, essy
4

dankjewel voor jullie reactie's maar ik durf niet zo heel goed bang dat hij weer boos word :(

28 jan 2013, 22:01, kiekeboe
5

Dan word hij maar boos. Zoek contact op met zo'n kinderrecht ding ( als je nog een kind bent te minste ). Anders, zo een voor volwassenen, maar zoek snel hulp! Hopelijk komt het dan weer goed. Of maak het uit... Via Sms, ik bedoel, je kunt zo toch niet verder gaan? Desnoods, Sms je dan bij je vrindin, waar je dan gaat logeren. Niks om bang voor te zijn!

xxx Anoniem

29 jan 2013, 19:01, Anoniemeling
6

hij kan je niks maaken

HULP zoeken dit is niet goed
Stel dat hij dat zo bij nog meer meisje's doet
gewoon naar je mama Anders een vriendin

je kan het en gewoon doen niet bang voor hem zijn

X

30 jan 2013, 16:01, proud
7

Hulp zoeken! Trek je niks van hem aan, vaak is het een en al bluf. Ookal doet hij het heel ''echt'' overkomen. Niet bang zijn, ookal is dit moeilijk. Praat er met mensen over, want samen sta je sterk! Komop. Geloof in jezelf. Liefs.

6 feb 2013, 17:02, Eefje
8

Hoe oud ben je ? En hoe oud is u vriend

11 mei 2014, 17:05, Prive
9

Mag ik vragen hoe oud je bent? Ennhoenoud is je vriend en wat is je afkomst

13 mei 2014, 21:05, onzekeremeid
10

Meisje je moet echt hulp zoeken hoe eng je het ook vind. Wat hij doet is niet oke. Het is jouw lichaam en jij bent er de baas over !! Ik zou hulp zoeken of erover praten met je ouders of je beste vriendin. Ze nemen je heus wel serieus.

-xxxx- Anoniempje veel succes

1 aug 2014, 16:08, Anoniempje
11

Beter ga je hem dumpen t is misschien ff kut maar t is wel t beste zoek een beter vriendje!!!!

7 okt 2014, 17:10, Pro in alles
12

Meid, het wordt tijd dat je deze jongen finaal uit je leven verband. Ik ga je nu iets zeggen wat misschien hard aankomt; Deze jongen heeft jou verkracht.. Het is belangrijk dat je voor jezelf opkomt en aangifte gaat doen bij de politie. Je hebt recht op slachtofferhulp, waar ik zeker gebruik van zou maken! Blijf niet alleen met je verhaal zitten maar deel het met de mensen bij wie jij je veilig voelt. Jij hebt het recht op een gelukkig leven en een fijne, veilige relatie. Een relatie met seksueel, geestelijk en lichaamlijk misbruik is zeer ongezond en gevaarlijk. Er blijft niets van je over als je dit in stand houdt. Het is JOU leven, JOU lijf en JOU keuze!

21 nov 2014, 08:11, Rijtje1987
13

je moet hem echt uithalen

28 dec 2014, 20:12, huhuhuhuhuhuh
14

hij is niet de baas over jou leven!

5 jan 2015, 20:01, hondenkak
15

leer jiu-jitsu skillzzz en ga met hem vechten als hij je nou weer slaat. Hoe durft ie wel niet!! Hij gebruikt jou gewoon, die viezerik. Je kunt op een zelfverdediging sport ofzo gaan daar krijg je misschien ook meer zelfvertrouwen :)

5 jan 2015, 21:01, vechtsportfan <3
16

Zoals Rijtje 1987 al zij: hij heeft je verkracht. Hij moet van je afblijven als jij het niet wil, ook al loop je naakt! HET MAG NIET!
Je moet er eigenlijk met je ouders over praten maar als je dat niet durft zou ik de kindertelefoon bellen. Ik heb wat gegoogeld voor je. het nummer is
0800-0432. Het kan van 2 tot 8 uur en het is gratis als je het met de huistelefoon doet is het zoiezo gratis. Veel suc6 en ik hoop dat je hier wat aan heb!
Ps: de kindertelefoon kan makkelijker voor je zijn, ook al klinkt dat raar. Dat kan zijn omdat je dan niemand aankijkt.

12 jan 2015, 18:01, tipgevertje
17

Oh wat erg!!! Dump hem hir moeilijk je het ook vind want dit kan zo niet langer. Als je het niet durft te vertellen kun je ook (anoniem) bellen met de kindertelefoon of met de lijn van 99 gram.

25 nov 2016, 20:11, Smile
18

Allemaal FAKE.

Er komt hier steeds meer rotzooi en FAKE.
En als jullie op die rotzooi en FAKE blijven reageren gaat dit forum echt naar de klote.

Wat ik niet begrijp van de moderators is dat ze deze rotzooi en FAKE blijven plaatsen.
Maar als je een goede uiteenzetting geeft op een goede vraag dan wordt er een gedeelte verwijdert.
En dan slaat het antwoord weer als een vlag op een strontschuit.

26 nov 2016, 08:11, Jaja

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.