Help ben ik verliefd?

Hee allemaal,

ik heb denk ik een probleem. Ik weet niet of ik verliefd ben op een jongen. Hij is helemaal niet mijn type qua uiterlijk en ook is hij meer dan 3,5 jaar ouder ( nu 16 en 19). Ook voelt het niet zoals de vorige keer dat ik verliefd was op een jongen. Maar ik wil de hele tijd met hem praten enzo. Ik vind hem echt super aardig en kan ook echt met hem lachen. Ook ben ik allang nog erg verliefd op die andere, ookal heeft hij een vriendin. Maar sinds ik met deze jongen praat denk ik niet meer aan die andere jongen maar alleen maar aan hem. We kennen elkaar van werk, hij werkt vaak overdag en 's avonds en ik juist aan het einde van de middag en we zien elkaar niet zo vaak, maar iedere keer als ik hem zie word ik toch blij

Wat moet ik doen? Ik weet niet of ik verliefd ben. Soms voel ik wel een kriebel in mijn buik maar ik weet niet of het verliefdheid is.

xx

2 sep 2018, Meisje


Reacties

plaats reactie
1

Hee lieve Meisje, ik weet het ook niet, want dit bericht is best kort. Voor mijn is praten met vriendinnen de goeden tip haha. Meiden houden daarvan meestal. En misschien gebeurt er iets waardoor je niet meer verlieft bent. Ik weet het ook niet, want ik ben ook verlieft, maar toch gelukkig met single. Ik kan je misschien steunen, als dat helpt. 😁

2 sep 2018, 18:09, Eva🎆
2

Lieve Eva,
Bedankt voor je antwoord. Eerst zag ik niks in deze jingen behalve misschien een vriendschap, maar ik ben erachter gekomen dat we goed kunnen praten. Dit vind ik fijn. Eva, hoe gaat het met jouw verliefdheid?

Xx meisje

2 sep 2018, 22:09, Meisje
3

Lieve Meisje, bedankt voor je lieve bericht. Nu is het iets gezakt, omdat ik al heel lang verliefd was. Maar nig steeds ben ik verliefd, en jaloers als ik hem zie flirten. ❤️🤗💕

3 sep 2018, 13:09, Eva🍿
4

Liefde is een leugen.

3 sep 2018, 14:09, HH

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.