Help, ben ik verliefd of is het gewoon een crush?

Heey! Ik ben meisje van 13. Oke wacht dit gaat een lang verhaal worden denk ik. Er zit dus een jongen bij mij op school, in de eerste klas heb ik hem al een paar keer gezien en ik dacht echt, omg hij is zo knap. En nu ik denk een maand geleden ofzo ben ik hem tegen gekomen op de fiets met een vriendin toen we naar huis fietste. Toen fietste hij ook met een vriend en hun fietste behoorlijk breed dus wij gingen bellen dat ze aan de kant moesten gaan, toen gingen ze aan de kant en toen gingen die jongens dus bellen met de fiets, wie deden dat ook. Toen wou die jongen (die ik zo knap vond) begon me in te halen en ik ging harder fietsen (ik vind het altijd grappig om harder te gaan fietsen als iemand mij in wil halen) toen hebben we dus een soort van wedstrijd gedaan wie het snelste kon fietsen. Ik was gisteren aan het fietsen met dezelfde vriendin en we kwamen ze weer tegen, zij beginnen dus weer met bellen, en wij bellen gewoon terug voor de grap. En dan gaan we dus ook weer een wedstrijd doen wie het snelste fietst. Ik heb die ochtend toevallig gehoord wat zn naam was, ik wist ook al in welke 2e klas hij zat. En ik vroeg aan een vriendin of ik hem een berichtje zou sturen, die vriendin zij natuurlijk ja. Dus ik stuurde een berichtje, en voor mijn gevoel reageerde die daar dus best wel leuk op. En toen vandaag liep ik langs z'n klas en toen zag ik hem zitten. Hij zag mij ook lopen en ik keek weg, toen merkte ik dat hij het was dus ik keek terug. Hij had me zegmaar gezien en keek weg, en toen keek hij snel weer terug toen hij mij zag. Hij werd toen knalrood, en een vriendin zei ook dat ik bloosde en toen liep ik snel door. Nu kom ik hem alleen overal tegen in de gang. En ik heb het gevoel dat hij me elke keer aankijkt als ik hem tegen kom, en als ik dan kijk kijkt hij weg. Ik hoop nu ook dat hij mij leuk vind. Ik heb laatst ook een schoolfeest gehad en hij keek me daar ook de hele tijd aan met z'n hand onder z'n hoofd. Ik kan ook echt niet stoppen met aan hem denken of naar hem kijken als ik hem zie.

Ja dat dus hahaha.

Groetjes Meisje13

20 okt 2021, Meisje 13


Reacties

plaats reactie
1

Ik denk idd dat je verliefd bent haha
Miss een x ze snap vragen!

21 okt 2021, 10:10, D

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.