Helix Piercing Laten Zetten

Hoii, ik wil dus heel graag een helix piercing laten zetten maar ik durft t niet echt, hebben jullie er misschien een en hebben jullie tips?

24 jun 2020, Jess


Reacties

plaats reactie
1

Gwn doen je bent zo klaar dus 😂

25 jun 2020, 21:06, Ga ervoor bitch
2

Ik moest ff googlen waar die piercing dan zit haha. Wat ik zelf heb geleerd, is dat het vooral belangrijk is om een goede piercer te vinden. Kost wat, krijg je wat. In het algemeen neemt een goede piercer tijd, waardoor hij op de locatie zit waar jij wilt. Mijn zusje heeft 'm goedkoop laten zetten, hij zit niet echt mooi en de oorbel is goedkoop. Realiseer dat de piercing misschien niet meteen je droompiercing zal zijn, eerst moet er een medisch verantwoorde ring in voor een langere tijd. Dit zorgt ervoor dat het gat goed heelt.
Zorg dat je goed luistert naar hoe je de piercing moet verzorgen, als het goed is krijg je een uitleg van je piercer hierover. Na een paar weken ben je in de verleiding om het misschien wat minder goed te verzorgen omdat de nieuwigheid eraf is. Pas hiermee op, ik zet het altijd in mijn agenda zodat ik het niet vergeet. Ik kan echt een verschil zien tussen gaatjes/pierings die ik wel en niet goed verzorgt heb. Ik heb 10 jaar later nogsteeds een gevecht met mijn eerste gaatjes (jong dus niet goed verzorgd), waar mijn tweede en piercing bijna nooit ontstoken zijn.
Het piercen zelf valt hartstikke mee, het is natuurlijk om ff gespannen te zijn. Realiseer je ook dat de meeste die er zitten het spannend vinden. Een goede piercer neemt de tijd en zal het doen op jouw tempo :)

26 jun 2020, 12:06, Hsjs

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.