Hele rare afscheiding/wit spu;

Hoi
ik heb al een tijd (langer dan een jaar) last van afscheiding maar sinds 3 dagen is het opeens veel en echt heel slijmerig. als ik het dan een beetje oppak dan is het een soort van elastisch. het was altijd gwn normaal! het is nog wel gewoon wit maar alsnog...

15 dec 2016, Meisjee


Reacties

plaats reactie
1

Ben je al ongesteld geweest? Ik heb dit meestal n week voordat k ongesteld word

17 dec 2016, 23:12, lol
2

Als je nog nooit ongesteld bent geweest zijn dit de eerste symptonen van ongesteld worden maar dit kan wel van maanden tot jaren duren tot je voor het eerst ongesteld word. Bij mij duurde het ook 1 1/2 jaar.

En als je al wel ongesteld bent geweest is dat omdat je vagina zich schoonmaakt. Door dat slim worden bacteriën en veul weggehaald en schoongemaakt. Dus het is heeel normaal.

Wel als het heel geel wordt en get zuurig gaat ruiken zou ik miss naar de dockter gaan maar. Ik ga dr van uit dat dat niet zo is.
Als je het niet zo prettig vind doe dan gewoon elke ochtend een inlegkruisjes in en elke dag een schone onderbroek dan blijf je gewoon fris en schoon
Gr

18 dec 2016, 00:12, Lola
3

Hoii
ja weet ik wel, ik heb al 1,5 jr afscheiding maar de structuur is nu gwn anders... Dus vandaarr

20 dec 2016, 17:12, Meisjee

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.