Hele erge krampen??

Hi ik ben 12 jaar en de laatste 2 weken zijn er steeds meer krampen in m’n onderbuik gekomen. Soms als ik niks doe maar ook als ik bijv. Heel druk heb gedaan krijg ik soms hele erge krampen. 1. Kan het zijn dat ik bijna ongesteld word? 2. Kan ik er iets tegen doen want die krampen worden elke dag pijnlijker, soms moet ik zelfs gaan zitten omdat het zoveel pijn doet. (Btw, ik heb al al die symthomen etc.. en ik draag al een BH en terwijl ik dit schrijf heb ik ook hele erge kramp😂😭)

7 feb 2020, Ano


Reacties

plaats reactie
1

het kan zijn dat je bijna ongestelt word ja
en daar zou ik je niet zo ongerust over maken maar als het na een tijdje nog niet komt zou ik het toch even laten checken want er kan van alles in je lichaam gebeuren op deze leeftijd.

Als je wel ongesteld word zeg het dan vooral wel tegen iemand zoals je moeder og misschien j ezus als je die hebt en tegen de kramp kun je vrij weinig doen als je het natuurlijk wilt houden (zonder medicijnen) als het bij mij zo erg is ga ik zitten op de grond en trek ik mijn benen naar me toe.

26 feb 2020, 17:02, anna

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.