Heel veel, vaak en snel zweten

Ik zweet vgm veel meer dan andere...
Ik moet ongeveer 45 min fietsen naar school, en meestal fiets ik met een groepje. Als we nog maar 5 min onderweg zijn, zweet ik me al helemaal dood, terwijl de rest het ijskoud heeft. En we fietsen niet eens snel....
Het ligt denk ik niet aan mn conditie, aangezien ik al langer dan 2 jaar zo ver fiets, eerst zelfs nog verder.
Sinds kort heb ik een elektrische fiets gekregen, maar zelfs daar zweet ik mee.
Ik vind het vooral heel naar dat ik geen leuke kleren aan kan doen, want dan zie je zweetplekken. Okselpads heb ik al geprobeert, maar daar zweet ik door hjeen. En ik heb geen tijd (en zin) om elke dag een ander shirt mee te nemen en op school om te kleden.

Iemand tips? (Of weet iemand wat ik mankeer????)

Meisje 14 jaar

1 jan 2020, Zweetmens


Reacties

plaats reactie
1

Het is heel normaal dat je zoveel zweet, ik zweet soms terwijl ik niet eens iets aan het doen ben.
Ik weet niet zo snel wat je er tegen kan doen want zweten gaat in principe nooit weg. De enige tip die ik kan geven is: draag geen grijze t-shirts want dan zie je het heel goed. (Dat wist je waarschijnlijk al)

1 jan 2020, 22:01, xx

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.