Heel veel afvallen

Hi, ik ben 12 ( 1,60 denk ik ) en weeg 65 kg😭 dus ik wilt afvallen!!! Heeft iemand tips en tricks of een site waar ik dagelijks kan chatten met iemand die mij help alvast bedankt!!

9 jul 2020, Dikkie


Reacties

plaats reactie
1

probeer gewoon wat gezond te eten

9 jul 2020, 23:07, X
2

Tip 1 Doe niet teveel beleg op je brood en kies voor gezond beleg bijvoorbeeld fruit en groente.
Tip 2 Drink 2 of 1 glazen water voor je maaltijd dan zit je sneller vol.
Tip 3 Eet niet teveel zout bij je eten en want zout is niet goed voor de lijn.
Tip 4 Voeg geen suiker toe aan je maaltijd je lichaam heeft er toch niks aan.
Tip 5 Eet een paar keer per week een handje noten zelf vult het ook en het is gezond.
Tip 6 Probeer wit brood en ontbijtkoek te vervangen door bruin brood en probeer elke dag 2 sneetjes bruin brood te eten je zit hiermee ook sneller vol probeer ook alleen bruin brood,spelt en volkoren te eten dat zijn ook de meest gezond opties.
Tip 7 Eet ook elke dag eiwitten dus als je het niet eet bij het avondeten probeer het dan bij de lunch of ontbijt te eten (het vult ook goed) dus bijvoorbeeld ei,tofu,spinazie,spirulina of yoghurt.
Tip 8 Probeer wel een uur per dag te bewegen als je dat nog niet deed dan kom je sneller van je aangekomen kilo,s af.
Tip 9 Neem een fruitsmoothie dat vult erg goed en is erg gezond.
Tip 10 Eet ook langzaam bij je maaltijden en drink alleen gezonde dingen.(water,thee,koffie)
Tip 11 Zoek zelf gezonde recepten op internet dan blijft het afvallen ook leuk je kan het bijvoorbeeld bij voedingscentrum opzoeken.
Tip 12 Wacht altijd 2-3 uur voordat je weer iets eet.
Tip 13 Plan je maaltijden en tussendoortjes ook.
Tip 14 Eet elke dag een beetje pure chocola dat helpt bij afvallen.
Tip 15 Probeer ook gezonde tussendoortjes te eten dus bijvoorbeeld geen suikerrijke fruitreep met weinig vitaminen maar bijvoorbeeld een mandarijn(Eet ook niet meer dan 3 op een dag)
Tip 16 Eet voor een spiegel.
Tip 17 Wordt vegetarier(eet wel gezond)
Tip 18 Vraag je familie om hulp.
Tip 19 Doe afvallen rustig aan.
Succes en zeg maar als je hulp of tips nodig hebt.

10 jul 2020, 09:07, Juliatje.

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.