Heel onzekerr

Hey .
Ik ben een meisje van 14 en 1m59 en 64 kg.
Ik voel me super dik en ik heb al 3 jaar in mn hoofd dat ik wil afvallen . Ik heb het al vaak geprobeerd maar ik word altijd weer snel depressief en dan ga ik me volproppen met eten waardoor ik 2 kg telkens aankom. En ik heb ook een sssuuper lelijk gezicht en ik denk altijd in mn hoofd : Hoe kunnen mensen zelfs zien dat ik een mens ben?. Op school en op andere plaatsen staren mensen altijd super lang naar mij alsof ik een alien ben. Dat maakt me super onzeker en ik ben super verlegen en ik praat bijna nooit omdat ik bang ben wat mensen van me gaan denken. Ik wil graag mooi zijn zoals al de andere mensen. En ik wil afvallen. Maar dat gaat niet omdat ik telkens weer depressief word.

17 apr 2017, Mcr lover


Reacties

plaats reactie
1

Je hebt een heel prima gewicht voor jou lengte en leeftijd! En trouwens, je groeit nog dus er is geen reden om je zorgen te maken over je gewicht! Dat gaat wel in balans! Zorg er wel voor dat je genoeg beweging hebt en gezond eet. Dan val je vanzelf af tot een basic gezonder gewicht ( dat is miss 4 kilo lichter) ik zeg niet dat je moet afvallen want ik ben 6 kilo zwaarder voor mijn leeftijd en lengte als gemiddelde maar ik heb nog gewoon een prima lichaam! Je gezicht valt vast mee, ik snap dat je onzeker bent maar probeer wat meer met mensen om te gaan, waarschijnlijk kijken ze alleen maar naar je omdat ze je altijd alleen zien? Je bent verlegen, dat was ik vroeger ook maar ik heb nu superveel vriendinnen en het gaat nu veel beter🙂 Ik wil echt dat je je niet zo'n zorgen maakt over je uiterlijk want iedereen is speciaal en mooi op zijn eigen manier. Vergelijk je vooral niet met andere mensen want dat maakt je alleen maar verdrietiger en die mensen hebben meestal niet eens zo'n fijn leventje zoals je denkt! Ik had een meisje in mijn klas met een mooi lichaam, ze was rijk en iedereen was verliefd op haar. Maar waar we achter kwamen was dat ze thuis geslagen werd en dat haar ouders helemaal niet voor haar zorgden. Ik wens je veel sterkte❤

17 apr 2017, 13:04, Rosegold
2

Danku ☺

17 apr 2017, 13:04, Mcr lover

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.