Heel dom geweest...

Ik zit met een probleem en een vraag. Ik ben een paar kilo afgevallen in korte tijd, alleen besef ik wat te laat dit ik dit niet had moeten doen. Ik ben 167 centimeter, woog eerst 50 kilo en nu 44 kilo. Ik at per dag nog niet eens 1000kcal, en nu wil ik gewoon weer normaal eten maar ja ik ben dus behoorlijk dom geweest... waarschijnlijk zijn al m'n spieren gewoon afgebroken. Als ik nu weer normaal ga eten, kom ik dan weer aan of niet? Zo ja, in vet of spieren? En zo ja, hoe kan ik in spieren aankomen ipv vet? Als dat mogelijk is. Oh ja, aub geen antwoorden ga naar een diëtist

10 mei 2023, Juliaxx


Reacties

plaats reactie
1

Wat bedoel je met geen antwoorden ga naar een diëtist?
Ik wil je even vertellen dat als je je gewone eet leven weer leeft dat je weer aankomt dat is in jouw geval geen probleem. Je kan gewoon eten wat je wilt je vet en je spieren groeien mee als je weer genoeg eet.

succes
groeten fatty

14 mei 2023, 13:05, Fatty
2

toch denk ik dat een diëtist je beter kan helpen dan random mensen op een forum.. grote kans dat random tienermeisjes hier je nog slechtere adviezen geven, waardoor alles erger wordt. een huisarts en diëtist kunnen je véél beter helpen

21 mei 2023, 23:05, 99

Reageer

Wil je een bericht ontvangen als er een nieuwe reactie is?
Login of registreer